Nå flyr jeg til Spania!

Om et par timer er kjæreste Solfrid og jeg på vei på ferie sammen for andre gang! Forrige gang var tre år siden i USA – en av de morsomste feriene jeg har hatt. Virkelig. Så det skal bli veeeldig deilig med en uke i Albir, og jeg gleder meg uendelig masse til å tilbringe mye tid med Solfrid og de andre vi skal være med. Meg, Solfrid og Aaron er kanskje den mest plagsomme, idiotiske og teite trioen du kan finne på ferie. Ler alltid sammen helt til krampen tar oss. Er få mennesker på denne jorden jeg elsker så høyt som de to. Syke i hodene <3 Så skulle egentlig ønske at vi fikk litt mer enn bare én uke i sydenland, menmen. Vi får nyte de dagene vi har! Føler nesten denne turen blir en tb til USA 2013, hvor vi lagde sinnsyke minner sammen vi kan ramse opp i evigheter. Wii, gleder meg til å gjenoppleve ferien med de samme folkene bare på nytt sted! 

Mens jeg farter fra flyplass til flyplass i dag, vil jeg vise dere et antrekk fra en fin sommerdag for et par dager siden. Rødt er så fint, og jeg trenger mer av det.


Topp fra Romwe HER
Solbriller fra New Yorker
Shorts fra Shein

4 kommentarer
    1. omgg nå fikk jeg en helt syk tb til alle de gamle vloggene dine, diiiigget når solfrid og aaron var med hahah <3 håper dere får en helt fantastisk uke, nyyyt det
      og du ser helt umenneskelig bra ut, skjønner ikke at det går an

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg