Et meget lurt valg

Long time no see! Det har ikke skjedd så mye spennende mens jeg har vært borte. Jeg har vært ganske dårlig et par dager med bakteriell halsbetennelse med streptokokker. Søk opp på Google så får dere noen deilige bilder ;)) Det har medført feber, hodepine og ikke minst veldig vond hals og vondt å svelge. For to kvelder siden gjorde jeg det lure valget og dro til legen for å få meg noe antibiotika, og det fikk jeg. Det er så utrolig effektivt at jeg føler meg myye bedre allerede, noe som er bra ettersom jeg snart reiser på ferie. Jeg har akkurat fått en del sommerklær i posten jeg gleder meg til å vise dere fremover, men foreløpig har jeg ett utydelig bilde av en av de nye toppene mine, som dessverre er utsolt, men den er fra Romwe, og dere finner flere fine topper av dem HER.

Processed with VSCO with c1 preset

De som følger meg på snaphat (Leandra86) har kanskje fått med seg at jeg har gjort en spennende forandring med håret. Bilder kommer på bloggen soon 😉

6 kommentarer
    1. Huff! Streptokokker er ikke noe digg… Så bra du fikk antibiotika og at den er begynt å virke! Spent på å se hva du har gjort med håret!

    2. God bedring fra halsbetennelsen:) Husk å ikke drikke alkohol før du er ferdig med anitbiotikaen, og husk at sånne behandlinger kan føre til noen underlivsplager… Så sørg for å sikre deg mot det før du reiser sydover:)

    3. Andrea: Tusen takk! Har vært på samme antibiotika to ganger før og vært så heldig at jeg har sluppet unna alle bivirkningene. Jeg må bare være flink å huske å ta alle sammen hver dag, det har jeg nemlig røket på før og da har det komt tilbake :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg