En trist og en glad update

Som noen kanskje fikk med seg på snap eller insta i går, så solgte jeg billetten min til Slottsfjell. Den festivalturen har vært planlagt og sett frem til såå lenge, men på grunn av diverse personlige problemer, så ble det ikke noe av likevel 🙁 Håper på å kunne ta det igjen til neste år. I dag våknet jeg opp med en tjukk og vond halsbetennelse, så det var vel kanskje også bra at jeg ikke dro. Hadde ikke kunne kost meg like mye i denne tilstanden uansett. Satser på å bli frisk til neste mandag, for da drar nemlig Solfrid og jeg ned til Spania hvor pappa, Aaron og en haug med familievenner befinner seg. Åå, det blir deilig. Og ingenting skal komme i veien for den turen i hvert fall <3

Men for at dette innlegget skal bli så nedstemt, så tenkte jeg å vise dere noen bilder fra helgen. Jeg var på en aldri så liten fest på Sotra med mine venner fra øyen som min godeste Malin har introdusert meg for. Jeg koser meg faktisk alltid like mye der ute og kan faktisk med hånden på hjertet si at de festene er noe ganske annerledes og litt mer min stil enn festene i Åsane hvor jeg kommer fra (som også kan være veldig gøy selvsagt) Men jeg vet ikke, kanskje det bare er noe fint med folkene der ute. Opplever bare gjestfrihet, at de er så inkluderende, annerledes og alltid i godt humør. Ikke minst musikalske og ikke redd for å være seg selv. Man blir så godt tatt i mot og føler seg hjemme med en gang. Det gjelder både de unge og de voksne egentlig. Veldig veldig hyggelig!


Meg, og Lucas som du alltid er garantert en dyp og god samtale med


Hosten Lars, og vakre kjæresten, Malin


Omg

Bildene er lånt fra Malin sin blogg som dere finner herVar de ikke fine?

3 kommentarer
    1. Litt utenfor tema. Men lurte på hvordan din opplevelse med rasekatt har vært? Går han løs ute, under oppsyn, i bånd ? Vet ikke om du har hatt en “vanlig katt” før men om det er noe forskjell i oppførsel? Har utrolig lyst på en ragdoll eller hellig birma. Noe av det mest nydelige jeg har sett.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg