Festivalklar med månedens Glossybox

I morgen kommer dagen Veroinca og jeg har ventet på siden i vinter. Tidlig i år satt vi nemlig og bestilte biletter til Slottsfjell, og i morgen cruiser vi østover hele Norge til Tønsberg. Vi skal renovere pappa sin gamle Volkswagen varebil og leve som hipper et par dager fra i morgen. Jeg skal sørge for å ta før- og etter bilder til dere og vise dere hvordan vi skal leve de neste dagene så snart bilen er klar. Dette blir en liten drøm som går i oppfyllelse for meg, og jeg gleder meg til å skrive om opplevelsen til dere <3

At denne månedens Glossybox var såpass festivalinspirert, traff meg midt i blinken. Den inneholder både solkrem, tørsjampo, parfyme, setting pudder og en glow milk. Alt blir nok med meg til Slottsfjell, og jeg ble spesielt glad for tørrsjampoen. Hadde helt glemt hvor vanvittig praktisk og effektivt det er. Syntes også parfymen luktet nyyydelig, akkurat sånn som jeg liker den!

Glossybox får dere tak i HER!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg