Gode nyheter!!! (nesten)

I dag bringer jeg gode nyheter! I hvertfall halvveis. Jeg har gått til anskaffelse av ny MacBook air. Lik som jeg hadde fra før av. Så nå er jeg bloggklar igjen! Trodde jeg… Atm sitter jeg og blogger fra mobilen, noe som er ganske jævlig i seg selv. Men jeg må fordi tastaturet på den nye macen er helt fjernt. Det kommer helt andre symbol opp på skjermen enn det symbolet viser på tastaturet, hvis dere skjønner? Typ når jeg skal lage spørsmålstegn blir det for eksempel kolon. Jeg presterte jo å ta macen på engelsk da jeg startet den opp. Trodde jo ikke det skulle ha noe å si, men joda. Så det blir kveldens oppgave…. Å få den tilbake på norsk slik at tastaturet skal fungere som normalt igjen.

I morgen blir det festivalforberedelser da jeg reiser på Slottsfjell på onsdag! Jeg har masse gøy å skrive om det, så vi snakkes i morgen! (Når jeg forhåpentligvis har fått fikset tastaturet)

EDIT: NÅ ER DET FIKSET OG JEG ER GLAD. Pluss at jeg fant ut hvordan man mobilblogget ordentlig. Man bruker appen istedenfor å bare gå rett innpå nettsiden på mobilen.. Så alt i alt har jeg egentlig bare lært at jeg er en idiot, men har lært masse nytt i prosessen også nå da. 

5 kommentarer
    1. KAn du lage et innlegg om hvordan man bytter til norsk??? Klarer d kkke selv!!

    2. Gratulerer med ny mac! Skal kjøpe slik selv, men har aldri hatt mac før, så det blir nok spennende å lære seg noe nytt ja 🙂 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg