Dårlige nyheter

I dag bringer jeg dårlige nyheter… Og det er at min kjære MacBook air som fikk en rødvinsdusj for en liten stund siden, dessverre har tatt farvel med oss. Det koster altså 16.000kr å reparere den, noe som er mye dyrere enn å bare kjøpe ny. Jeg er en midlertidig arbeidsløs tenåring, hvor min kilden til min eneste inntekt, altså bloggen, er kaputt. Og alt dette pga. jeg absolutt måtte drikke den jævla rødvinen i sengen. Da har vi lært leksen vår i hvertfall. Jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre videre. Noe må jeg finne ut av, men akkurat nå låner jeg pcen til min bror. Får forhåpentligvis låne denne litt fremover.

Shit så kjipt dette er. Jeg suger. 


 

9 kommentarer
    1. Auda.. Den er nok kjip ja.. Bruke blogg.no appen er jo absolutt noe som kan brukes når det er krise da. Med SD-kort adapter eller hva det nå enn er, får man lett bildene fra kamera over til telefonen og.

    2. Det går an å bruke innboforsikringen din eller en annen type forsikring. Så må du gjerne ut med en egenandel på typ 500-1000kr. Ville anbefalt deg å sjekke opp i det og se om det kan bli dekket:) Håper det ordner seg!!!

    3. Neiii, så surt!! Må seriøst få i gang kronerulling for favoritt bloggeren/inspirasjon- og talsperson i livet da!! Lets do IT, eg vippbar heller deg enn Kevin fra PH, sånn dønn seriøst!!

    4. Ett ord: forsikring! Min Mac ble også nylig væskeskadet og det kostet mer å reparere enn å kjøpe ny (hvordan Apple får det regnestykket til å gå opp vet jeg ikke om jeg vil vite en gang), men jeg fikk dekt det aller meste av kostnadene til en ny av forsikring. Bare ring forsikringsselskapet og snakk med de

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg