The Weeknd konsert, for en kveld!

Long time no see, dere! Akkurat nå prøver jeg noe jeg aldri har gjort før. Jeg mobilblogger for første gang i mitt liv! Jeg har jo enda ikke fått macen tilbake fra reperasjon, så da får vi se om dette funker. Jeg suger jo egentlig til å skrive på mobilen og autokorrekt korrigerer alle ordene mine feil og blæ.

Menmen, de siste dagene i sommerferien har vært rett og slett nydelig. Jeg har nøtet livet både her og der, og har befunnet meg hos venner, på vors og til og med The Weeknd konsert. Det er vel den største og mest nevneverdige begivenheten jeg har deltatt i den siste uken. Jeg var sykt sent ute til vorset så pilsene mine måtte sluukes før bussturen farte avsted til Koengen i Bergen hvor Bryson stiller og The Weekend ventet. For å være helt ærlig kan jeg ikke huske å ha digget konserten og musikken noe særlig. Ikke fordi jeg var så full nødvendigvis, men selve det sosiale, og ikke minst mine beste venner som var tilstede, var uendelig mye gøyere og mer underholdende enn musikken. Jeg følte jeg betalte for opplevelsen og det var definitivt verdt det! Fy søren for en herlig dag! Jeg stod med ryggen til scenen 99% av tiden men holy damn for en crazy kveld. Så mye latter og kjærlighet på en gang må jo bare være sunt. Det eneste som virkelig søg var at jeg mistet en ring, en helt ny ørering og Ray Bansene mine som jeg dønn har brukt ved hver solskinnsdag siden jeg fikk dem. Så de skal sørges over til jeg får skaffet meg nye. RIP.

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f3 preset

PS. Jeg ga fullstendig opp mobilblogging og fikk lånt meg en pc. Et større kav enn å blogge fra mobilen har jeg ikke vært borti siden vi rev Berlinmuren i 89. Så det gidd jeg ikke igjen 🙁 Nå skriker magen mer enn den gjorde da vi hadde rasjoneringskort på begynnelsen av 40-tallet, (jeg må dønn gi meg) så da er det på tide med frokost. Vi snakkes snart! Håper alle nyter sommeren sin. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg