Jeg glemmer det hver gang

Det har komt til min oppmerksomhet at det er søndag i dag. Ikke at det har så mye å si i sommerferien, selvom det var litt kjipt da jeg hadde tenkt meg ut å kjøpe kikerter i nærbutikken og pappa sa at det sikkert ble litt vanskelig. Syns også det var morsomt da jeg var på Nr1fitness tidlig i gårkveld og jeg seriøst var den tredje personen på treningssenteret. Kom til å tenke på at det er lørdag og folk sikker er ute og drikker. Da følte jeg meg flink! Så tenkte jeg på de siste ukene i sommer og tenkte nei jeg er ikke flink likevel. Men litt er bedre enn ingenting, og den lille treningsøkten i går ga meg så ufattelig masse energi og endorfiner til resten av kvelden jeg tilbrakte med gode venner. Jeg glemmer det hver eneste gang hvor sykt digg det er å faktisk trene, sånn etterpå liksom. Så derfor skal jeg en liten tur bort nå etter kaffeen min og dette blogginnlegget tenkte jeg. 

Tenkte for øvrig å dele litt bilder fra kamerarullen min i det siste. Eller disse er vel strengt tatt hentet fra VSCO hvor dere kan følge meg på leandravalencia.

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset
 

Noe av det beste med sommerferien er venner som er alene hjemme og har huset for seg selv. I går tilbrakte vi igjen kvelden hos Will. På et tidspunkt lo jeg så mye at jeg kjente fjeset vrengte seg til et grinetryne, hikstet og fikk tårer i øynene. Uten alkohol, og  med litt avokado/mango/laks-salat i magen. Jeg også kan være litt trenings-livsstil-inspoblogger. Once upon a time var jeg jo litt det og?

4 kommentarer
    1. Kan du skrive et innlegg som omgår pride? Du skriver så fint så hadde vært gøy å lese ditt perspektiv om pride og transer og sånt som holder på i disse dager

    2. Jeg vet du er veldig interessert i kjøttindustrien og alt som følger av den, og du må virkelig se en ny dokumentar på Netflix som heter What The Health. Den handler om hvor mye penger som står på spill og sammenhengen rundt diabetes- og kreftforeninger og kjøtt- og meieriselskap i USA! I tillegg, forteller dokumentaren at det er kjøtt og fett som fører til diabetes, og ikke sukker som hele verden tror. Anbefales virkelig.

    3. Hei! Du nevnte en gang at du fikk sånn extensions i håret som en ikke tar av. Hvor var dette? Hvor mye koster det?😊

    4. Hei Leandra, jeg har nettopp operert nesen og lurer på en ting. Fikk av gipsen på torsdag og hevelsen har gått litt ned, men jeg er fortsatt hoven. Ca. Hvor lenge er man hoven?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg