Det er litt sykt faktisk

Akkurat nå er jeg drittglad, for er det én ting jeg elsker med bloggverden, så er det når den inneholder venner! Malin er en god veninne av meg som jeg har kjent siden førsteklasse på barneskolen, noe som gjør henne utrolig kjær for meg. Det er faktisk kun hennes fortjeneste at bloggen min i det hele tatt eksisterer. Hun var med meg 7. januar 2010 og opprettet Leaduvet.blogg.no. Det er litt sykt å tenke på nå over syv år senere, eller hva? Malin har blogget litt av og på opp gjennom, og nå har hun endelig begynt å blogge igjen! Hun blånektet jo da jeg sa at jeg skulle linke henne på bloggen min, og sa at det kun var for hennes egen del at hun vil blogge. Men det driter jeg faktisk litt i. HER finner dere bloggen hennes. Hun flytter til Trondhjem på slutten av sommeren med kjæresten sin, noe som gjør meg ufattelig trist. Du vet de venneparene du har som du skulle ønske bare slo opp så fort som mulig? Også har du de som du håper bare er sammen for alltid? Ja, Malin og Lars er sistnevnte. Jeg thirdwheelet dem en hel helg for noen uker siden og det er kanskje de fineste dagene jeg har hatt så langt i 2017. Har allerede en forespørsel liggende hos dem om de kan adoptere meg. 


FILA genser fra Junkyard HER

At hun oppretter blogg når hun skal flytte fra meg er jo egentlig et lite plaster på såret. For da kan jeg følge med på livet hennes i Trondhjem. Malin har alltid vært sykt flink til å skrive, så jeg håper noen av mine fine lesere også klikker seg innom hennes blogg! Wow, jeg hadde egentlig bare tenkt til å skrive en liten anbefaling i slutten av et innlegg, men dette ble langt gitt, haha. Hadde visst litt mer på hjertet enn jeg trodde. Hun har allerede lagt ut et par innlegg, og under innlegget “Public” var jeg faktisk med henne de dagene hun snakker om. Det var den fine helgen!!! <3 Anyway NÅ avslutter jeg her. Håper alle får en strålende mandag. På gjensyn amigos. Husk, Malinvde.blogg.no.

5 kommentarer
    1. Begynte å lese bloggen din i forbindelse med fastingen da ei venninne anbefalte bloggen din. Kan ikke si noe annet enn at du er kjempe flink til å skrive, inspirerende og har et nydelig utseende. Keep it up, du har fått en fast leser!

    2. Studerer også i Trondheim med kjæreste 😀 Vi er også opprinnelig fra Bergen. Hva skal hun studere? Trondheim er en super by, de kommer til å få det kjempefint.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg