Å være 19 i 30-årsdag

I går ble endelig den omtalte 30-årsdagen feiret! Midt blandt en haug med ingeniører fra 28-35 satt en 19-år gammel blogger i utgangspunktet ganske malplassert, men koste seg egentlig veldig likevel. Merker jeg har godt av slike ting. Jeg var jo psykelig sjenert da jeg var mindre og har jobbet og jobbet for å vokse det av meg, og nå er jeg egentlig ganske comfy og avslappet i de aller fleste settinger. Jeg er aldri den mest utadvente eller utagerende men det trives jeg egentlig godt med. Gir den til noen andre.

Jeg hilste på alle og førte mange fine og interessante samtaler. Jeg ble kjempestolt for jeg lærte meg navnene på alle 18 som var der, og kunne ramse navnene opp uten nøling eller stopp (etter en øl og to glass rødvin!!!) Det var veldig gøy, for da følte jeg meg flink. Jeg ble egentlig ganske shitfaced etterhvert og røykte som en skorstein. Ikke ikke ikke bra for meg. Det kjenner jeg i dag etter tre timer søvn for å si det mildt! Våkner alltid opp typ 06.23 etter jeg har drukket uavhengig av når jeg legger meg. Oh well, jeg koste meg og oppfører meg egentlig alltid uansett hvor mye jeg konsumerer så satser på at det gikk bra, hoho.

Jeg lot kameraet ligge på bordet slik at alle kunne knipse litt rundt seg. Lite triks for å få unna halve bloggjobben, haha neida, joda. 


Sissy


Dette var sånn det eneste fine og fokuserte bilde som ble tatt i går. Jeg bladde gjennom bildene og bare WOW det var fint. 


Okei, er ikke dette en eksakt kopi av Jake Gyllenhaal? Helt forbanna villt. Jeg var tydeligvis 7. personen som hadde sagt det til han så, haha


Ikke røyk. Lungene blir svart.

Denne jenten fikk også lage spillelisten til i går. Det er egentlig den gøyeste oppgaven du kan gi meg, selvom jeg ikke aner hva ungdommen hører på nå til dags. Jeg har lik musikksmak som en 45-år gammel alkoholisert, ensom musiker. Men det blir jo alltid stemning med litt David Bowie, Prince og noen 90-tallsklassikere? Innbiller meg i hvertfall det.

Så nå ligger jeg foreløpig i sengen og fikser opp i listene mine på Tidal og oppdager ny musikk. To av favorittbandene/artistene mine har komt ut med relativt nytt album så livet er fint, selvom kroppen og hodet verker, heh. Håper dere har hatt en super helg! I kveld tar jeg flyet hjem til good ol’ Bergen <3

9 kommentarer
    1. Du tror du er så unik! Ta deg en tur til Oslo du, der er vi alle like som deg. Hører kun på gammel musikk, shopper brukt og gammelt, leser klassikere, røyker og drikker rødvin! Akkurat som alle de andre vennene mine!

    2. Line, vi er alle unike. På godt eller negativt. Pick your spot 🙂

    3. Ikke kult å røyke nei 🙂 Skjønner at man kan finne på dumme ting i fylla da.. men ikke noe å ta med på bloggen! Mange slektninger av meg gikk i døden pga. det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg