Dette gjør meg veldig glad

Adlink

Wiii, akkurat nå er jeg pumped. Jeg begynte dagen med å bestille ferge- og flybilett. Jeg skal nemlig til Stavanger å besøke søsteren min i morgen. Hun ble 30 år for noen dager siden og skal feire det på lørdag. Vi har planer om middag på fredag, bytur og selvfølgelig bursdagsfeiring med alle vennene hennes på lørdagen også en liten fjelltur på søndag. Jeg gleder meg sååå masse og tror det blir kjempe koselig. Så nå er jeg klar for å sette meg ned å pakke til morgendagen. Jeg reiser med ferge 13.30 i morgen og kommer tilbake med fly søndagskveld. Jeg elsker å reise, uansett om det bare er i Norge. I tillegg er jeg faktisk veldig glad i å pakke. Det er noe med sorteringen, musikken i bakgrunnen og det faktum at du forbereder deg til noe gøy, som er skikkelig uplifting og godstemning. Så først og fremst ser jeg egentlig frem til pakkingen, haha.

Tenkte bare å svippe innom for å gi en liten lyd fra meg. Jeg har vært å fartet i byn i hele dag og svidd av altfor mange tusenlapper etter en deilig kaféfrokost med Veronica. Det er bylørdag, så jeg har gjort et par røverkjøp, må jeg si. Veldig herlig følelse i kroppen nå. En liten mix av nye klær og at jeg skal fyre på noen deilige sanger og halvveis danse i undertøy, halvveis pakke til i morgen just about now. Men først et aldri så lite outfit fra et par dager siden. Se den nydelige blusen. flowy og fine farger. Omg. Linker i bunnen av innlegget!



Topp fra Romwe
HER
Bukse fra Zara
Solbriller fra Junkyard HER

2 kommentarer
    1. Du burde ta deg en tur til Lofoten mellom lørdag og 10. Juli ca! Da er det veldig lyst og fint der:)) Var der i fjor og det var kjempe fint!

    2. Du burde ta deg en tur til Lofoten mellom lørdag og 10. Juli ca! Da er det veldig lyst og fint der:)) Var der i fjor og det var kjempe fint!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg