Dette skal nytes

Adlinks

Fred Perry kjole fra Junkyard HER
Klokke fra Marc Jacobs
Sko fra Shein HER

Disse bildene ble tatt i løpet av de få minuttene vi hadde sol i Bergen for et par dager siden. Likevel skinner solen i hjertet mitt, for jeg har endelig fått skikkelig følelse av at det er sommerferie, og ikke bare sommerferie, men at friåret mitt har startet. Jeg er fri. Ingen forpliktelser. I går satt vi samlet en god, liten gjeng hos William og jeg innså at allle rundt meg også skulle forbli i Bergen og hvor utrolig godt det er. Etter overnattingspartneren min og jeg sov til klokken halv fem om dagen, spiste vi en heavy frokost på Egon og tok en spontantur opp til William. Der endte det opp med spontan vindrikking, prating og musikk i ganske mange timer. Vi kjørte alle hjem i soloppgangen og endte opp med å legge oss i fem-tiden. I dag er en ny lat dag og vi skal igjen samles hos William i kveld. Gleder meeeg, for gårsdagen var nemlig veldig koselig. For et luksusliv å være ung med ferie og friår. Det skal nyyytes. 

12 kommentarer

Siste innlegg