Antrekket og festlighetene fra i gårsdagen

Adlinks


Denne nydelige skjorten er de dessverre utsolgt, men Romwe har mange flere fine HER 
Bukse fra Zara
Veske fra Accessorize
Sko fra Shein HER

En venninne i (gamle)paralellklassen feiret bursdagen sin i går, så da ble naturligvis en del av oss fra trinnet samlet sammen. Wææ vil ikke at det skal ta slutt at vi er samlet like ofte som vi har vært det siste halvåret. Må slenge med litt bilder fra i går også. 

Processed with VSCO with f1 preset
6 år med vennskap og skole med denne eventyrlystne guttn <3 Vi er så close at jeg vet jeg kommer til å se han masse igjen fremover heldigvis. 


Disse to derimot, stikker i militæret 

Processed with VSCO with f1 preset
Så mange som mulig fra (gamle)klassen, 3STA klynger seg alltid sammen på et eller annet tidspunkt når det er festligheter. Kåret til køddeklassen på avslutningen. Passer fint med tanke på alle fellestimer vi har noensinne. Mye idioti og latter. Stakkars kontaktlæreren vår, haha

I dag skal jeg ikke ut, haha nå er jeg lei. Har endt opp på flasken og på byn altfor ofte for min smak i det siste. Så kvelden skal nytes i heimen med et lite besøk. Håper lørdagen deres blir fin! Vi snakkes bloggen <3<3

6 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med gjennomført videregående! Elsker bloggen din, den er så ulik alle andre, og jeg blir så inspirert av å følge deg.
      Ser du har en del klær fra shein.com, og jeg lurte bare på hvordan det blir med frakt+porto når man bestiller til Norge?
      Ha en fin dag vakre! Hilsen fast leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg