Jeg er fri

I går var endelig avslutningen med videregående skole. Det var en fin og trist avslutning med fine og mindre fine taler, varme ord og varme klemmer og masse bilder, haha. Ikke så mange fine av meg syns jeg, men det ligger vel litt rundt omkring på sosiale medier. Jeg var den siste som forlot skolen, fordi jeg er en emosjonell drit. Og senere på kvelden samlet mange fra trinnet seg på vors litt her og der før vi alle møttes på byn. Det var nesten ingen ute igår, så flertallet av av de som okkuperte Fotballpuben var vel avgangselever ved Tertnes Videregående skole. 

Så nå er virkelig ferien og friåret mitt startet. Jeg er fri som en fugl, enn så lenge. Bloggen skal få massemasse oppmerksomhet, for det er det jeg elsker å bruke tiden min på, og det er min hovedkilde til inntekt disse dager, så det er kjempegøy! Håper vi vokser litt denne sommeren. Ellers har jeg fått jobb på Sumo, hvor jeg skal begynne å jobbe litt til høsten. Det kan bli spennende! Ferieplanene mine består først og fremst av Slottsfjell med Veronica og Spania med Solfrid. Masse fritid jeg skal bruke på hyttetur, lesing og gitar. De tre er nøkkelordene mine fremover. Og bloggen så klart, men det er jo en selvfølge <3


Kjole fra Shein HER
 

Hva er deres planer for sommeren og neste år?

14 kommentarer

Siste innlegg