Få rabatt på alt fra Danielwellington.com!

God morgen, skjønnheter! Det er mandag, og selvom det er skolefri, er det tidlig pån’ for min del. Veronicones sendte melding i går og spurte om jeg var med å trene tidlig neste morgen. Jeg har en del å få gjort i dag, så da tenker jeg egentlig at det blir sykt digz å starte dagen med en treningsøkt. Herregud jeg trente bein for første gang siden Romerrikets fall for et par dager siden, og fikk mitt livs verste gangsperr noensinne. Stønnet og cringet bare jeg  på en trapp. Dette er dag 3, og det er endelig litt bedre, så lurer på om jeg bare skal trene gjennom hele kroppen i dag. Savner musklene jeg hadde for typ to år siden. Husker jeg hadde et bilde av magen min som gikk viral på instagram pga jeg hadde så tydelig sixpack, hahah, den er long gone nå for å si det sånn. RIP. Skal prøve å få den halvveis tilbake i hvertfall, hehe. Ellers i dag må jeg svare på litt mails nå også skal jeg inn til byn for å kjøpe meg noe jeg har tenkt på leeenge. Følg meg på snapchat (Leandra86) for å se hva :))


Klokke fra Daniel Wellington HER
Topp fra Mango
Skjørt fra Shein HER

Se den fine nye klokken min fra DanielWellington.com! Jeg er en sucker for roségull, og med det svarte i midten? Damn, dette syns jeg definitivt er den fineste de har laget så langt! De har ganske mange nye typer, også lignende til denne, ute. Jeg (og dere) er så heldig at jeg kan gi dere en rabattkode på 15% om dere bruker rabattkoden LEANDRAV på alt fra Daniel Wellington. Den gjelder helt frem til 30. juni 🙂 Wii håper dere går inn og tar en titt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg