Uken som gikk // uke 23

Ukens tanke //
Hvor sinnsykt fort og plutselig livet kan forandre seg i løpet av kort tid pga. små, spontane avgjørelser som kan påvirke resten av livet ditt. Livet er bare en rekke av valg som vi tror blir tatt via fri vilje, og det fører hver og en av oss i en retning hvor et nytt valg må taes enten vi vil det eller ikke. Og alle disse små valgene former deg til deg, og fører deg ned én av uendelige stier livet ditt kunne tatt. 

Ukens opptur //  
En kompis sin onkel klarte å resette hele macen min slik at jeg nå har god diskplass! Jeg var først på Eplehuset og hørte med dem, men de skulle jo så klart ha 600kr for det. Fant ut at det var pittelitt bedre å høre med noen andre først, og javisst var det det. Ååå jeg har slitt med diskplassen så utrolig lenge nå så jeg føler jeg har ny pc. Dødsdigg. Ellers må jeg faktisk innrømme at byturen i går var jælla koselig. 
Processed with VSCO with f1 preset

Ukens nedtur // 
Absolutt da jdg hadde brukt en hel dag på å ta bilder til bloggen, også ble alt slettet når jeg la det inn på macen pga full diskplass. Hadebra til det problemet i hvertfall.

Ukens sang // Sånn alt fra The Lovin’ Spoonful? Har hørt på Summer in the City jevnlig veldig lenge, men den er fortsatt skamdigg og classic. Daydream er helt sinnsykt fin og deilig, men Nashville Cats strummer en eller annen chord i hjertet mitt, og country-elskeren i meg blir tilfredsstilt herfra til Tennessee. Tror seriøst ikke jeg kommer på noe mer fengende enn teksten i den sangen. At jeg kan få frysninger av en useriøs, ikke-kjærlighetssang er litt villt. Fant kun en bra versjon av Summer in the City på Youtube, men hør gjerne de andre på Spotify eller Tidal.

Ukens TV //
Har ikke sett på TV hele denne uken tror jeg, men jeg har virkelig hatt en musikkvideo- og livekonsertuke. Har kost meg med musikkvideoer og live preformances fra alt fra David Bowie til Bruce Springsteen. Anna og jeg snapper hverandre mens vi ser på samme musikkvideoer og anbefaler hvilken den andre skal se etterpå. Vi kan også finne på å bli sittende i evigheter å se på musikkvideoer fra gamle klassikere når vi er sammen. Da blir jeg faktisk skikkelig jentete og fangirl og frustrert for at jeg ikke ble født tidligere på 1900-tallet enn 98.

Ukens mat // 
Ostekaken fra Starbucks. Say no more.

Ukens throwback // 
Summer of 14´. Beste sommeren i mitt liv. Det været det året er noe av det sykeste som har skjedd Bergen siden svartedauden.

 

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg mener jeg har lest at du interesserer deg for litteraturhistorie? Er det noen verk du anbefaler å lese, som gjerne ikke ALTFOR tunge, og helst litt lettlest språk?å

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg