50’s summer shorts

sponset

Heisann dere, hva syns dere om den nye sommershortsen? Den er fra Shein.com og dere finner den herSyns den var så søt og fikk skikkelig 40-50-talls vibe av den. Jeg liker alt som er forhistorisk så denne blir nok brukt mye i sommer. Fin og lett og behagelig til stranden osv.

Går liksom ikke helt opp for meg at skolen er over og at sommerferien har begynt. Kan ha noe med at jeg utsatte så mye bloggarbeid i eksamenstiden at jeg nå har 11 innlegg som skal postes? Tok en haug med bilder i hele går, men da jeg skulle laste dem innpå macen ble de slettet. Ble faktisk helt lamslått, haha, sååå mye bortkastet tid. Har noe med at macen fortsatt sier den har full diskplass selvom jeg ikke har noe som helst på pcen. Men jeg skal få hjelp av en venn til å resete den i dag, for dette går nemlig ikke lengre. I need to get my work done. Jeg hadde jo så mange planer om hyttetur og bli flink på gitar og lese bøker, noe det blir lite tid til når det ene redskapet jeg trenger til å utføre jobben min, svikter meg.

I kveld skal jeg på byn en tur. Ikke mitt rette element, men jeg gleder meg til vorset da as ususal. Det er alltid en million ganger bedre enn byn så skjønner ikke helt hvorfor vi drar. Noen som er med meg på den eller?
 

4 kommentarer
    1. Heia, så hva du hadde om på eksamen og ble såå nysgjerrig. Lurte derfor på om du kunne skrevet litt om hva du fant ut av enten på blogg, snap eller video. Ble så nygjerrig! Stor klem

    2. ååh den var jo helt rå! Heldig du er som har sommerferie nå – jeg har tre jobbuker igjen, men jaja! Så sykt kjipt at bildene ble slettet, hadde samme problemet med at jeg hadde full discplass selv om jeg ikke hadde noe, men jeg fikk sjekket det og fant ut at det var en video på iMovie som tok opp all plassen. Søkte det opp på google og fulgte instruksjonene til hvordan jeg skulle sjekke hva som tok opp mest plass 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg