Offesielt sommerferie

Sååå deilig! Jeg var så uendelig skjelven og nervøs da jeg gikk inn for å ha RLE-muntlig i dag, men det gikk heldigvis sykt fint. Både læreren min og sensor var driitsøt og skrøt sånn av begrepsapparatet mitt og kunnskapene om hele pensum så det ble 6! Virket som de var kjempefornøyd og da ble jo jeg det også selvsagt. Tror jeg skalv enda mer av lykke da jeg kom ut. De sa at det virket som om jeg ikke var nervøs siden jeg svarte så rolig og kontrollert men det er bare sånn jeg er av natur, på innsiden var jeg pissssnervøs, men samtidig ganske sikker på fagstoffet? Var heldig og fikk spørsmål om ting jeg er interessert i og kunne mye om så da bare pøste jeg på. Wiii, for en digg følelse.

Nå er jeg søren meg ferdig med videregående skole. Husker det som om det var i går at jeg satt og skrev om første skoledag på vgs i 2014… Det hele er ganske bittersweet. I kveld skal trinnet samles og feire litt, så er det kun avslutning igjen neste uke før det er farvel. Ber til alle værguder om sol fremover. Jeg har planer om å lese en haug med bøker og bli flink på gitar denne sommeren. Og dra mye på hytten, tilbringe tid i fred og ro der alene, men også invitere litt venner opp. Trenger litt stueforandring og har fått låne hytten av bestemor. Der er det så idyllisk og nydelig om sommeren så det kan bli veldig deilig.

Skal begynne å ta noen freshe bilder igjen nå som eksamenstiden er over, men her er et lite bildedryss fra kamerarullen min i det siste.

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f3 preset

7 kommentarer
    1. Gratulerer så mye! Du er kjempe flink, og fortjente helt klart den 6’eren! 🙂
      Hva har du tenkt å gjøre til høsten? Har du søkt deg inn på høgskole eller univeristet? Hva har du i såfall tenkt å studere?

    2. Hei! Jeg bare lurte på om du har noe vin å anbefale? Hva er favoritten din?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg