Min helg + eksamenstrekk!

Jeg har hatt en herlig pinsehelg på Sotra i hele fire dager, og jeg blitt kjent med masse fine mennesker og third wheelet Malin og kjæresten. Sov hos dem og ble servert frokost, fikk egen seng og dusjet og ja, gjestfriheten var syk i hodet. Ble helt overveldet. Kvelden tilbringte vi først på fredag på konsert med noen venner av Malin som var dritflinke. Lørdagen dro vi på fest, styrte musikken og snakket om politikk og musikk. Og på søndagen satt vi et par stykker i et nøst, spilte gitar, sang, grilte, snakket om filmer, og igjen, musikk og politikk. Kunne ikke funnet et bedre sted for meg å være enn i selskapet deres denne helgen. Så det hele var egentlig utrolig hyggelig og veldig spontant av meg. Derfor har jeg heller ikke hatt tilgang til pcen slik at jeg kunne fått blogget 🙁 Og har vært så caught up i virkeligheten at jeg har nesten ikke tatt et eneste bilde. Bare det jeg har lagt ut på snap (Leandra86)

Nå er det virkelig tilbake til virkeligheten, for i dag var det nemlig eksamenstrekk! Jeg kom opp i RLE, noe som er helt ok. Får 6 i alle fagene jeg kunne komt opp i, så det er veldig chill! (untatt medie ofc, for der kan man sove seg til en 5er, hehe) og hadde eeegentlig et hemmelig ønske om å komme opp i norsk? Har blitt så glad i det den siste tiden. Menmen, kan ikke klage. Jeg hadde egentlig bare tenkt til å ta en liten svipptur innom for å si hei og hade, selvom jeg burde dive in to religion akkurat nu. Gud, så digg det hadde vært å trukket et tema i filosofi-kapittelet i morgen. Da hadde jeg sovet til jeg skulle inn til sensor tror jeg. For det ble ikke særlig myye soving eller spising i helgen. Bare øl og vin. Så dere kan tenke dere jeg var knekt i går, men worth it. Okei, NÅ er det skole. Fortell gjerne hva dere andre avgangselever kom opp i!

Processed with VSCO with f3 preset
 

6 kommentarer
    1. Kom også opp i RLE muntlig, men sliter veldig med å finne ut hva som er viktig å øve på! gjerne del tips i løpet av dagen hvis du har noen 🙂 ellers masse lykke til på eksamen om to dager <3

    2. Ble også trekt opp i RLE, så hvis du har noen gode notater eller tips så setter jeg pris på all hjelp jeg kan få!!!

    3. Arh, fikk religion jeg også ass, men i dag, haha, ikke like happy som deg med det da, kan ha noe med at jeg ikke er sånn superfan av læreren vår, menmen.. Fortell gjerne mer om hva du gjorde for å forberede deg i går, og hva du endte opp med å trekke idag! Trenger alle tips og råd jeg kan få… Og så må du ha lykke til i morgen! Ser for meg at du nailer det haha <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg