Verdens beste smoothie med ÉN ingrediens

Denne smoothien består av favorittfrukten min, honningmelon, som smaker helt nydelig blendet i en blender. Anbefales!

Har lyst til å si god morgen, med tanke på at jeg (denne egentlige morgenfuglen, som endelig har lært seg å sove lenge) nettop har våknet. I går var en kjempefinkveld, som jeg i utgangspunktet hadde dobbeltbooket. Jeg skulle både i 18-årsdag og i en konsert på Sotra hvor en jeg kjenner skulle spille. Jeg rakk begge deler jeg! Kjørte frem og tilbake og over alt og hadde konsert med meg selv i bilen, så det var en veldig fin kveld hvor jeg faktisk ble kjent med mange nye, hyggelige mennesker og koste meg i fint selskap. I dag skal jeg ut på landet igjen og være med på bygdefest, wiii. Gleder meg. Ha en fin lørdag, alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg