Jeg brøt fasten

I går brøt jeg ramadan, da jeg utførte “tungt arbeid”, noe som egentlig er lov, men føler likevel jeg feilet. Jeg bærte noen tunge møbler fra varebilen og inn til rommet mitt før jeg måtte sprinte for å rekke en buss jeg skulle ta ut til Malin som jeg skulle gå tur med. Det ble rett og slett så mye på en gang at jeg følte meg skikkelig uvel, og jeg gikk til en butikk i nærheten og kjøpte vann og sjokolade. Man skal jo bryte fasten når man kjenner at det går ut over helsen, og jeg føler det var det jeg gjorde, samtidig som jeg følte meg ganske weak mentalt (og fysisk så klart)

Jeg ga meg etter pinlig få dager syns jeg, men jeg føler at jeg har erfart noenlunde hvor utfordrende det er i hvertfall. (Tro meg, det er utfordrende) Jeg har en kollossal respekt for de som klarer dette ordentlig en hel måned. Wow. Det er virkelig et pågangsmot og en viljestyrke på høyt nivå. 


Caps fra H&M
Genser fra Urban Outfitters
Bukse fra Junkyard HER (lignende)

Nå har jeg lyst til å starte et sunt, og normalt kosthold igjen og ikke minst begynne å trene. Jeg vil føle meg bra og spekket med energi hver dag denne sommeren, og i morgen er jo første dag i første sommermåneden. Da skal jeg ta vare på helsen min og blomstre slik at jeg er klar for anything <3 Ha en super onsdag, dere.

2 kommentarer
    1. Synes det er utrolig godt gjort av deg å i det hele tatt prøve! Og du klarte jo å holde ut noen dager, noe som er veldig godt gjort når en aldri har prøv noe slikt før 🙂 Selv har jeg aldri prøvd det, og beundrer de som faktisk klarer å holde ut i én måned(!), som du sier 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg