En tid for å prøve nye ting

I dag har Anna og jeg bestemt oss for at vi skal på fotballpuben å se brannkamp. Frivillig, bare for moroskyld. Vi var i byn på onsdag da Manchester United spilte mot Ajax, og det var helt vill stemning. Så vi er bestemt på å sitte oss på fotballpuben å se fotballkamper når det er viktige kamper. For selvom vi er lite fotballinteressert, er det gøy når du går inn for å se en kamp liksom. Husker jeg syns VM i 2014 var dødsgøy. Jeg satt i en bar på Gran Canaria da Tyskland slo Brasil 7-1 elns, omringet av tyskere. Dere kan teeeeenke dere den stemningen. Fysøren så kos. Lærte meg navnene på en haug av fotballspillere gjorde jeg også under VM. Ofte de kjekkeste da, haha. Men en gang kunne jeg faktisk navnene på over 12 fotballspillere på Liverpool da jeg hadde en kjæreste som lærte meg dem. Liverpool er vel det eneste fotballlaget i verden jeg faktisk bryr meg litt om, og ønsker at skal vinne. Alle gutter i livet mitt som har stått meg nærmest har nemlig heiet på Liverpool av en eller annen grunn. Far, familie, kjærester. Sykt tidig, så nå heier jeg på dem egentlig bare fordi det betyr at folk rundt meg blir glad, haha. Man merker det så utrolig godt på humøret til gutter når favorittfotballlaget deres har vunnet. Pappa som egentlig er en stille, rolig mann av få ord, blir plutselig så munter og smilende. Haha, såå skjønt.

Jeg tror dette er året for å prøve nye ting for meg. Ramadan, fotballkamper, vært på masse museum, dratt på byn. Så holder jeg også på å pusse opp rommet mitt! It’s going good so far. Viktig å berike livet sitt med litt kultur og litt nytt utenom den vanlige A4-hverdagen. Alle mulighetene ligger der, man må bare være åpensinnet, så vet man aldri hvor veier fører hen. Skamklisjé. Men klisjéer blir alltid en klisjé for en grunn. De er sanne. 


Denim overall HER.

2 kommentarer
    1. Så fin denim overall! Jeg bare lurer, har vært innom Romwe butikken å sett litt på klær, men ut i fra anmeldelser som kunder har skrevet om butikken virker det som om klærne derfra har ikke så god kvalitet og er små i størrelsen? Hva mener du? Har sett at du har brukt en del klær derfra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg