Vet ikke hva som går av meg

Kvelden i går var fin! Jeg var en av de siste som gikk, for Caroline og jeg hadde nemlig show med dans og sang til alle klassikere vi kunne. Vi holdt på til rundt 3 tror jeg, å dramatisere rundt på stuegulvet til sanger fra Grease og Queen og den slags. Utrolig morsom kveld. Det eneste som virkelig søøøg, var at jeg hadde jo gledet meg som en unge til å endelig drikke rødvin igjen. Men så hadde jeg jo da fått kork i vinen, det er det veeeerste. Jeg merket med en gang at den verken luktet eller smakte likte godt som den skulle 🙁 Så det var litt trist, menmen, det meste gikk nedpå likevel. Så nå gleder jeg meg igjen til første ordentlige vin etter RT.

Jeg våknet av meg selv halv 9 i dag, og det var altså så varmt og nydelig ute, noe som ga meg ubegripelige mengder livsgnist og energi. Selv dagen derpå etter fem timer søvn. Jeg spratt nermest opp av sengen, og klarte ikke å holde meg fra å gå ut døren. Tenkte jeg kunne gå og sette inn noen kontanter i banken, men da den ikke var åpen helt enda, endte jeg opp med å vandre rundt i bydelen min i to timer. Jeg gikk først rundt et vann, satt meg på en benk, vandret videre til Global Food og kjøpte nudler, Sparkjøp og kjøpte favorittlipsylen min og endte opp med å besøke IKEA hvor jeg fant ut at jeg trengte både nye kleshengere og et søppelspann. Kontantene ble ikke satt inn i banken da jeg plutselig hadde altfor mye å bære, så jeg måtte gå hjem. Nå har jeg plukket blomster på en eng, satt dem i vann og lagd nystekte rundstykker til frokost med pesto og tomat. Haha, nå følte jeg meg grådig som Knut Hamsun i Sult. Ramser opp om hvordan jeg vandret rundt i byen uten noen spesiell mål og mening. Spiser litt mat. Vandrer videre. Kun jeg som har lest den? Okei. Voldsomt fascinerende individ Hamsun. Man får liksom ikke wrapped ones head around him. Hva babler jeg om nå? Aner ikke hva som har gått av meg denne morgenen. Har svevd rundt i min egen fredulle lille boble og bare vært i harmoni med omgivelsene. Skulle ønske alle morgener var sånn. 


Jeg kjøpte også disse tranebærene i mørk sjokolade på Global Food og shiiiiiit de var mye bedre enn jeg forventet. Elsket dem.

Nå kjenner jeg at beina er litt sliten, så jeg skal ligge i sengen og skrive en haug med blogginnlegg. Jeg er proppfull i inspirasjon for tiden, så det nyter jeg. Pappa har reist til Spania så huset er mitt til neste uke. Senere kommer Anna på besøk, og jeg håper vi kan se en film og spise tranebær med mørk sjokolade. Er keen på en rolig lørdag. Håper dagen deres er vidunderlig.

4 kommentarer
    1. De tranebærgreiene så helt zyregod ut, håper du sparer et par!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg