Dette har jeg sett frem til

Image and video hosting by TinyPic

Skjorte // HER
Bukse // HER

Denne fredagen har jeg skolefri, noe jeg også har på mandag før det braker løs med norsk- og nynorsktentamen på tirsdag og onsdag. Er ikke så mye å forbrede seg til egentlig, så denne langlanghelgen tar jeg med klinkende ro. Spesielt når solen skinner slik som i dag. Jeg har lagt på terassen og sovnet under solsteiken, laget digg mat og drikke som kommer på bloggen shortly, sett gårsdagens paradise og rett og slett kost meg i mitt eget selskap. Nå skal jeg begynne å gjøre meg klar for en liten fest i kveld. Jeg gleder meg veldig, for det blir nemlig bygdefest, og flere av mine nærmeste pluss venner jeg ikke har sett på lenge skal komme. Jeg blir plukket opp i halv 9-tiden, så until then skal jeg høre på musikk og gjøre meg selv fin. Ordentlig fin. Uten russedress. Med digge klær fra garderoben min. Wow det har jeg sett frem til.

Ønsker alle en strålende fredagskveld uansett hva dere finner på <3

12 kommentarer

Siste innlegg