Jeg skjønte ikke hva jeg hadde fått i meg

Okei, min 16. mai var bra helt til den ble jævlig. Først vorset Solfrid, Lisa og jeg sammen før vi dro videre til Tertnes, hvor en del russ var samlet på skoleplassen vår. Og alt var koselig og greit det… Helt til jeg kom på den brilliante idéen å tømme cola oppi en tom cider-box. Skulle bare ha noe å skylle ned alkoholsmaken med vettu, men jeg syns det var så rart, for hver gang jeg drakk av den, var det akkurat som om det stakk og etset veldig i halsen? Senere på natten ble jeg fullstendig skjelven, svimmel, kvalm og generelt grisedårlig. Jeg trodde jo jeg hadde blitt enda mer lightweight enn det jeg er fra før og ikke tålte alkohol sånn i det hele tatt. Så da jeg kom hjem, måtte jeg spy et par ganger over doen før jeg kjempet meg foroverbøyd inn mot sengen, rev av meg russedressen og la meg til å prøve å sove. Tror jeg klarte å sove litt, så våknet jeg i 5-tiden om natten fordi jeg måtte på do. Og da slo tanken meg. Den etsende stikkingen i halsen minnet voldsomt om snus. Og hva gjør jævler når de er ferdig å snuse? Jo tømmer dem i tomme cider-boxer som dumme meg fyller opp med cola… 😀

Da gikk det jo opp for meg at noen selvfølgelig har lagt en brukt snus oppi. Jeg fikk bekreftet i morges at det ikke bare hadde havnet én brukt snus oppi, men det ble like greit tømt et helt topplokk med brukte snus i den tomme cideren. HVORDAN kunne jeg ikke tenke på det mens jeg drakk av den den etsende colaen? Jesus Lord. Så da ble jeg jo kvalm igjen da jeg skjønte at jeg hadde drukket snusjuice. Digg.dk/info. 

Dønn æsj. Vær forsiktig i russetiden kommende russ 🙂 Ikke drikk snus. Det er ikke så deilig. I hvertfall ikke når du verken røyker eller snuser til vanlig, så nikotinet treffer deg som en russebuss.

Processed with VSCO with f1 preset
Dette var naive meg tidligere på kvelden da jeg ante fred og ingen fare.

Og gratulerer med daaagen forresten! Det har vært en nydelig 17. mai. Tatt masse bilder med kameraet jeg tenkte å vise dere i morgen!

Og nå er russetiden over, gitt. DET blir digg. For et styr. Det neste jeg inntar av etanol blir rødvin, og jeg skal ha på meg en stram, ubehagelig dongeribukse. For det savner jeg nemlig.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg