Uken som gikk // 19

Ukens tanke //  
Følelsen av at skolen nesten er over er så rar. Det er nesten ingen skole fremover. Det blir rart hvordan det siste skoleåret bare fader sakte men sikkert ut. Vi er ikke halv klasse i de fleste timer engang fordi folk er (fylla)syke og ja, skolen bare føles som en sinnsykt liten del av livet mitt fremover, og det blir litt rart å ikke skulle sette seg ordentlig på skolebenken igjen med full klasse. Jeg kom forresten opp i norsk, nynorsk og historie og filosofi i skriftlig. Tror det blir kos. 

Antrekk her

Ukens sang // 
Jeg har ikke hatt en spesiell favorittsang denne uken faktisk, men hver gang jeg hører en sang av Creedence Clearwater Revival, lurer jeg på hvordan i alle dager det går an å lage så utrolig mange gode klassikere. De gutta kan ikke ha laget èn sang som ikke er legendarisk? Suzie Q, Lookin’ Out My Back Door, Fortunate Son, Proud Mary, Bad Moon Rising, Who’ll Stop The Rain, Cotton Fields. 60-70-tallsmusikken deres treffer meg et spesielt sted i sjelen. Evig deilig.

Ukens opptur //
Virkelig konfirmasjonen til min fetter på søndag. Det er hands down den fineste konfirmasjonen jeg noensinne har vært i. Lokalet var dødsfint, og talene var så rørende at tårene presset på uttallige ganger. Wow. Moren til fetteren min hadde også stelt i stand en nyhetssending hvor hele sendingen omhandlet konfirmasjonen til Mathias, og hun fikk flere kjente TV2-ansikt til å gratulere han sov. Hun jobber nemlig for TV2. Sinnsykt morsom og kreativ video det nesten ikke går an å beskrive med ord. Ellers var bufféen digg, og jeg må ha lagt på meg 10kg av kakene. 
Processed with VSCO with f3 preset
Fetteren min og broren min. Syns de ligner mer og mer.

Ukens nedtur // 
Landstreff Bergen. Jeg tror nok at mangen koste seg, og jeg gjorde det til tider jeg og. Men i løpet av den tiden jeg var på selve landstreffet, var det bare dårlig samhold og folk forsvant og musikken var elendig osv, så, det var litt nedsig.

Ukens mat //
Som noen kanskje fikk med seg på snapchat (leandra86) har jeg egentlig bare spist enorme mengder frukt og bær. Lagd fruktsalat av alt jeg fant i kjøleskapet og kuttet opp en haug med frukt slik at jeg kan snacke på det gjennom hele dagen.

Ukens TV //
Det har fått denne spalten før også, men Paradise Hotel. Du kan tro jeg skal kose meg med en episode når dette innlegget er ferdigskrevet. Spenningen er til å ta å føle på, og jeg hyller redigeringen og hele opplegget egentlig. Mange vil kalle det et hjernedødt program, men selve produksjonen og alt det innebærer er faktisk høy kvalitet, haha. I hvertfall for å være norsk tv. Nei, vennene mine og jeg er oppslukt. Og å samles, spise drit og se ph har nesten blitt tradisjon.

Ukens throwback //  
Da Solfrid og jeg var i California, muligens 6 flags på dette bilde? I hvertfall en sinnsyk bergodalbane hvor vi absolutt skulle prøve å ha et straight face når vi ble tatt bilde av. Vi klarte det ikke på første forsøk for å si det mildt, men dette ble ganske vellykket?

🙂

1 kommentar
    1. jeg kom også opp i historie og filosofi! Hvordan skal du forberede deg til eksamen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg