Landstreff Bergen var som forventet (untatt Tyga)

I går var jeg ordentlig russ og dro på LB/Landstreff Bergen. I god russeånd er sånn halvparten av russen jeg kjenner syk, men vi skrapte likevel sammen noen rustne russejenter til et lite vors hos Lotte før vi dro til landstreffet. I går var jeg bare skikkelig uheldig rett og slett for jeg ble sinnsykt dårlig av alt jeg drakk og var megadårlig da jeg våknet i dag også, uten å være noe spesielt full i går. Så akkurat nå tenker jeg at jeg aldri kommer til å drikke igjen :))) What’s the point hvis det blir sånn her liksom? Gleder meg til rolige kvelder, rødvin og god mat igjen etter RT da. Det er noe vennene mine og jeg er ganske flink til å stelle i stand egentlig. Jeg finner mye mer glede i litt mer lowkey, rolige aktiviter enn sørpefylla. Men noen ganger treffer man blink også, og koser seg gløgg ihjel ute, men i går var egentlig det meste kjipt bortsett fra de vennene jeg traff og de jeg var med. Og ikke minst alle bloggleserne jeg møtte! Det er gøy at leaduvet.blogg.no kan være en conversation starter med morsomme mennesker. Definitivt en av mine favoritt perks med å blogge.

Processed with VSCO with f1 preset

Så LB ble egentlig ganske som forventet. (Bare at Tyga ikke kom fordi jeg hørte han ble arrestert på Gardemoen, ahaha?) Jeg tenkte å gi et landstreff en sjanse, men for min del finnes det tusen andre bedre måter å kose seg på enn å miste alle du er med i en stor folkemengde hvor du ikke hører noenting over musikken. Resten av gårsdagen for eksempel, var dødskoselig. Jeg var først på kafé med Caroline og drakk te for å pleie den såre halsen min, spise kake for å tilfredsstille mitt konstante søtsug og preike om venner og verdensproblemer for å få utløp for mitt grunnleggende behov for gode samtaler. Senere dro jeg til Solfrid og vi bestilte sushi fra Redsun (anbefales max, spesielt sushirolls med philadelphiaost på!!!) også sminket vi oss sammen før vorset. Husker jeg sa til Solfrid på vei til Lotte  “nå har jeg sykt lyst å gå hjem og se en film.” Fuck meg opp det hadde vært digg. Men disse to jentene er litt koselige de også da:

Processed with VSCO with c3 preset

Processed with VSCO with f3 preset
Meg Celina og en Alexander som vil på bloggen

Processed with VSCO with f3 preset

Er ikke meningen å høres teit eller pessimistisk ut ovenfor russetiden, haha, men her skriver jeg om mine ærlige erfaringer og følelser. Sier aldri jeg koste meg med mindre jeg faktisk gjordet det liksom. Og don’t get me wrong, RT har også hatt mange sykt morsomme øyeblikk.

Processed with VSCO with f1 preset

Noen andre som har vært på landstreff? Hva er isåfall deres opplevelse med det?

7 kommentarer
    1. Du skulle vært på LS heller, hele vennegjengen var samlet i strålende vær med Karpe og Postgirobygget i bakgrunnen<3 Enig med det om sørpefylla og miste alle vennene dine i folkemengden, finnes ikke noe gøy med det... Digger bloggen din!!

    2. åå, jeg var på LS for 3 år siden. UTROLIG KJEKT! 😀 Gode minner å se tilbake på! :)kos deg videre i russetiden 🙂

    3. Tyga ble arrestert fordi han hadde konsert på rockefeller og da ble en publikumer slått ned. Noen (andre) kastet øl på scenen og da gikk en av tyga sine venner over gjerdet og slo til en tilfeldig publikumer. Helt sykt

    4. Var på landstreffet i Stavanger med en gjeng. Konsertene var bra og alt, men det å sitte på campen i steiksol og 20 grader, med musikk i bakgrunnen, dine beste venner og en gjeng med nye, morsomme folk du nettopp har møtt gjorde hele opplevelsen for min del. En av mine morsomste helger noensinne.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg