Drittmetafor

adlink

Mottok denne søte sommerkjolen fra Romwe hinn dagen. De er dessverre utsolgt, men de har utrolig mange andre fine kjoler HER. Jeg har sykt lyst på denne og denne. Nyydelige.

I dag skal jeg i ny konfirmasjon! Noe jeg naturligvis ser veldig frem til. Jeg gleder meg til å pynte meg, for jeg eeeer så lei russedressen, shit. Jeg skal dusje, shave alt som shaves kan, smøre meg inn i eksotiske oljer fra topp til tå, sminke meg litt og gjøre et desperat forsøk på en god hårdag. Sånt gidd jo man ikke når man går med russedress hele tiden, ikke sant? Så det blir superdigg. Også gleder jeg meg jo selvsagt til å se familiemedlemmer, konversere med dem og spise til jeg sprekker. I dag er det min fetter sin tur til å “tre inn i de voksnes rekker” *brekningslyder* – den setningen blir dønn kastet rundt av alle mellom 40 og 60 hver gang noen konfirmeres. Tre. inn i de. voksnes. rekker?? Hva er det for en drittmetafor? Meg og broren min køddet rundt med det forrige helg da han konfirmerte seg, og for øvrig alt annet som er typisk voksne å si. Huff, jeg har kanskje interessene til en gammel dame og er den eneste på 19 som har vært våken 4 timer på denne tiden på en søndag, men jeg kan virkelig være en liten dritt og.

I går var jeg på Landstreff Bergen, noe det kommer et eget innlegg om snart. Ha en superduper dag, alle sammen, så preikes vi.

5 kommentarer

Siste innlegg