Love hurts + hjelp meg

Adlinks

JA, jeg kom meg faktisk på trening i dag! Jeg gikk i fritimene mine på skolen etter lunsj, og følte meg  produktiv at jeg til og med vasket hele huset da jeg kom hjem fra skolen. Nå er jeg akkurat ferdig med skole, trening og husvask, og skal snart avsted til apoteket for å skaffe meg allergitabletter. Jeg er jo allergisk mot noe av det jeg elsker mest her i verden, Baltopusen min. Jeg driter altfor mye i det – løfter han opp og gnir han inntil meg og kysser han over alt. Klarer ikke å holde meg unna han. Angrer jo et par minutter senere når øynene og leppene begynner å klø og nesen snører seg sammen. Jaja, love hurts.

Resten av dagen går til mer historieøving og Paradise Hotel som dønn er dagens høydepunkt. Ellers har jeg begynt å lese en ny bok – To Kill A Mockingbird. Tenker å jobbe meg gjennom et par klassikere et år, og søsteren min har mast på meg altfor lenge om at jeg må lese den. Kan gi en tilbakemelding når den er ferdiglest om det ønskes?

Capsen finner dere HER
Topp HER
Shorts HER

Syns jeg har fått ganske langt hår etterhvert som to av bildene over viser. Det er gøy å se! Jeg vurderer å farge det en tone lysere, typ balayage – slik at jeg har den naturlige fargen min øverst, også blir det litt lysere og litt mer spill i håret nedover. Har tenkt på det dritlenge og det frister sykt, men er evig redd for at håret skal bli slitt og jeg skal angre. Håret mitt er nemlig ganske porøst og tåler ingenting før det blir flisete og tuppene deler seg i fire. Wæ, jeg vet ikke. Dere må hjelpe meg! Hva ville dere gjort?
 

6 kommentarer
    1. Åh den boken leste jeg for et par år siden! Den er veldig bra, men synes den var litt treg på starten ettersom det tok 100 sider å komme inn i historien, men det kan ha noe med at jeg var veldig ung og det var vanskelig engelsk så Idk. TIPS: pride and prejudice av Jane Austen!! ELSKER DEN og elsker filmene og tvserien til boka. <3

    2. Boken er utrolig bra, men tar nok godt over 100 sider å komme inn i handlingen, samtidig som mange av personene som det snakkes om i starten blir sentrale senere 🙂 synes temaet og handlingen var utrolig spennende. Anbefaler å se filmen også.

    3. Hvilken størrelse har du i shortsen? Er den høytlivs? Hvordan sitter den på?

    4. Århh, så leit å høre at du er allergisk mot Balto:'( Jeg er selv allergisk mot pelsdyr, så forstår hva du går i gjennom. Vi måtte selge hunden vår for noen år siden, og jeg håper virkelig at dere ikke kommer til å selge Balto! Jeg vet ikke med deg, men mine allergitabeletter og nesespray forhindrer ikke allergien min. Jeg har fått tips om å gå til min lokale homeopat her i Haugesund, fordi han skal vist nok være veldig flink på dette. En venn av moren min hadde strevd mye med pollenallergi, og i følge han så var allergien hans vekke etter halvannen dag etter han var hos denne homeopaten (noe jeg ikke helt forstår er mulig, men miracles can happen I guess). Jeg skal selv bestille time der for å høre om han kan hjelpe meg med min allergi, i stedet for å ta sprøyter. Så hopefully kan jeg kjøpe meg en hund om noen år! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg