Hytte, påskeegg, vin og brettspill

Skulle gjerne sagt at jeg var på fjellet, stod på ski og spiste appelsin, Kvikk Lunsj og drakk Solo i påskesolen, men som mange vet hater jeg ski og vinteren for øvrig. Så min påske blir stillesittende med et stort påskeegg, brettspill og latskap. Jeg kom akkurat hjem fra en overnatting på hytten med familien som dere ser på bildene over. Koselig å komme seg litt vekk fra heimen må jeg si. Bært litt ved inn i boden, drukket litt vin… Da vi kom ut i går, var det strålende sol og det gjorde meg ufattelig glad. Å kjøre bil med god musikk når solen skinner er noe av det diggeste som fins, så meg og Aaron hadde oss en fin kjøretur ut til Askøy. I dag henger skyene lavt over Bergen igjen, og jeg venter egentlig bare på en ny soldag som kan fylle meg med energi og livsgnist. Until then, har jeg serier å se og bøker å lese.

Hvordan tilbringer dere påsken deres?

2 kommentarer
    1. haha uff, jeg er heller ingen vinterperson – men syntes likevel påsken er noe eget. Håper du koser deg med påskeegget – det gjør i hvert fall jeg 😀

    2. kunne du skrevet ett innlegg om law of attraction og dine erfaringer? 🙂 Elsker bloggen din!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg