Alle trenger en tapaskveld

Adlink

I går stelte Solfrid, Lisa, Caroline og jeg i stand et heidundranes herremåltid hos Solfrid som er alene hjemme i påsken. Vi tenkte vi måtte ut å være familien hennes litt. Caroline og Solfrid er to av mine næreste og beste venner og det samme er Lisa for Solfrid. Må si jeg syns det er ganske imponerende at fire stykker klarte å stelle i stand tapasmåltidet dere ser på bildet under. Uten tvil min beste matopplevelse på lenge, og en superkoselig kveld med god mat, drikke, latter og brettspill. Du vet når du ler så mye at trynet ditt vrenges og du nesten griner. I går var en sånn kveld. Alle trenger en tapaskveld innimellom.


Sangria er definisjonen på sommer og Spania for meg, så dette var en aldri så liten forsmak


Fine Lisa og Solfrid


Kan garantere at jeg spiste så ekstremt mye mer enn dette at det ikke er tidig engang


Dette er grisegodt


Denne digge kjolen finner du HER 

Nå skal Solfrid og jeg fikse russedressene våre. I hvertfall prøve. Skjønner ikke hvordan folk vet hvordan de gjør det. Typisk meg å ikke få til å printe ut bilder å stryke dem på. Mye vanskeligere enn det høres ut som :(( Ønsk oss lykke til.

3 kommentarer
    1. Så nydelige dere er! Kan du gi noen øyenbrynstips? Hva bruker du osv.? Jeg har aldri nappet mine i hele mitt liv fordi jeg nesten ikke har noen, så jeg må rett og slett tegne dem på.. vanskelig å lage naturlig form når jeg omtrent ikke har noe hår hihi =)

    2. Kan du vise oss russebuksen din når du er ferdig? Gjerne på video 🙂 ønsker deg en fantastisk påske videre

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg