Video fra Roma

Nå er videoen min fra Italia ferdigklippet og klar til å vises frem til dere! Det har vært såå gøy å fange disse øyeblikkene på film, og jeg elsker å ha dem samlet sammen i en video. Det gjør det så utrolig deilig å se tilbake på denne turen, og jeg vet jeg kommer til å takke meg selv for det resten av livet. Det er så mye jeg har lyst til å fortelle dere, som historien bak de forskjellige stedene vi var, hvor gamle de er, hvem som bygde de osv. Jeg blir så revet med av historie, og gjennom denne turen har jeg virkelig fått frisket opp gamle historiekunnskaper, og fått en haug med nye. Selvom vi gikk og gikk og gikk i timesvis hver dag, og beina våre verket mer enn ryggen, ville jeg ikke byttet det mot noe som helst. Ikke bare var det en ufattelig lærerik tur, men også en ekstremt hyggelig og sosial reise hvor jeg ble mye bedre kjent med hifi-klassen min og fikk god til til å prate, henge, le, åpne meg mer og bare leve og nyte. Jeg håper dette skinte litt gjennom på videoen, og at dere også liker den!

Husk å sett på høy kvalitet! Jeg skal se den igjen nå jeg :´)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg