Dagensk antrekk i Roma

Hei og god tirsdagskveld dere! Jeg befinner meg fortsatt midt i Roma og nyter livet med hifi-klassen. Vi har opplevd og sett så utrolig mye fantastisk i dag at jeg ikke har tid til å skrive om det nå denne lille tiden vi har fritid før vi skal samles for å gå ut å spise snart. Jeg må skrive en liten presentasjon til i morgen og sminke meg etter en lang dag med trasking både her og i Vatikanstaten. Men jeg tenkte å dele antrekket mitt fra i dag med dere, så skal jeg skrive litt mer om opplevelser når jeg har tid. Mest sansynlig når jeg er hjemme fra Italia i slutten av uken. Har utrolig mye gøy å vise dere, og til og med en liten video på lur. Wii, har det super bra her nede i hvertfall.

Dagens antrekk er tatt i museumet til Henrik Andersen som er en norsk skulptør, kunsnter og byplanlegger vi har sett en dokumentar om rett før vi reiste. Utrolig fantastisk å se museumet hans i virkeligheten. Skultpurene var virkelig unike, vakre og sære. Nydelig sted for litt antrekksbilder 😉 Har gledet meg sånn til å bruke denne kjolen også!


Kjole HER

8 kommentarer

Siste innlegg