Siden sist har jeg…

hatt middagsdate med Solfrid på Bocca og nytet en blåskjellsuppe

 sett Hidden Figures på kino med Anna og blitt rørt inntil sjelen av den nydelige historien

spist på et sinnsykt fett sted jeg skal anbefale i eget innlegg snart

beundret norsk natur på vei ned fra Stoltzekleiven 

glødet litt

gjort lekser med Balto

drukket tre dager på rad, koste meg, men har fremdeles ikke lyst å drikke i nær fremtid

lest et par visdomsord jeg skulle ønske vi alle i større grad levde etter

spist søtpotetfries på Jordbærpikene, som jeg hadde cravet i flere uker

sørget over bortgangen til min store favoritt siden musikklæreren min på ungdomsskolen introduserte oss for han med sangen, “Johnny B Goode”, selveste og kjæreste Chuck Berry

sett alle filmene av favorittreggisøren min, Quentin Tarantino

oppdaget ordet på det jeg alltid har visst at jeg er et prakteksempel på, sapioseksuell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg