Uken som gikk // Uke 6

UKENS TANKE // Ukens tanke ble rett og slett så lang at den fikk et eget innlegg. Den finner dere i innlegget under. Jeg setter enormt pris på alle tilbakemeldingene deres der så langt. Utrolig interessant å lese kommentarene deres, og det er mange gode poeng jeg selv skulle ønske jeg hadde fått med i innlegget! Elsker at jeg har så mange kloke lesere jeg kan utvikle meg og vokse med.

UKENS OPPTUR // Definitivt middagsbesøket hos meg på fredag. Det inneholdt alt jeg trenger i livet – god musikk, god vin og gode venner. Her er en aldri så liten bildecollage av meg og Petter 1 og Petter 2.

UKENS NEDTUR // Må vel bare si jobb lørdagsnatt. Alltid noen som skal krangle, lyge, prøve å snike seg inn, trakkassere, knipe meg i kinnet, komme bak kassen til meg, stirre, prøve seg og/eller skrike mens jeg febrilsk prøver å samle sammen mattekunnskapene mine til å regne hvor mye penger folk skal ha tilbake i cash, samtidig som folk ber om 17 stempler på en arm bare på gøy og er for full til å huske koden på kortet sitt og lager kø. Mens dette pågår begynner føttene mine å utvikle frostskader da jeg for lengst har mistet følelsen i dem. 

UKENS MAT // Jeg har gått hele livet mitt og trodd jeg hatet oliven, men jeg ble overtalt til å smake på en grønn oliven på lørdag, og ble littt sjokkert over hvor digg det var? Så siden lørdag har jeg knasket oliven og drukket rødvin. For en combo.
Processed with VSCO with f3 preset

UKENS SERIE // Jeg har begynt å se på Californiacation igjen. Jeg så på det for typ 2 år siden, men jeg har en kompis som snakker så mye om det, så da bestemte jeg meg for å ta det opp igjen. Sinnsykt chill, bevegende og estetisk serie egentlig. 

UKENS SANG // Vincent av Don McLean. Jeg oppdaget den for bare et par dager siden, og nå klarer jeg ikke å slutte å høre på den. Den handler om maleren Vincent Van Gogh, og selvom jeg ikke har noe spesielt godt forhold til han, eller ekspresjonisme for den slags skyld, syns jeg teksten beskriver den stakkars, sinnsyke maleren på en måte som rett og slett grep meg og satt meg i en bittersøt sinnstemning som gjorde at jeg fikk lyst til å bli venn med Vincent, haha. Utrolig vakker og trist sang. Hør den.

UKENS THROWBACK // På denne tiden for ganske nøyaktig 5 år siden, i 14-årsdagen min sammen med Solfrid. Jeg klarer å se at jeg har forandret meg litt utseendemessig, men det som er rarest å tenke på er hvor annerledes jeg var som person på denne tiden bilde ble tatt. Useriøs, bekymringsløs, uskyldig, søt og nerd. Nå er jeg seriøs, tankefull, syndig men fortsatt litt søt og nerd hihi.

14 kommentarer
    1. fiiine bilder <3
      Jeg holder forresten konkurranse på instagrammen min nå, og blir kjeeempeglad hvis du ønsker å melde deg på! God vinnersjanse, 4 vinnere. @hannelovisejo

    2. Vet ikke om du har sluttet på ds enda, men kan du ha et innlegg om ds? Jeg er 17 selv og blir 18 ganske sent på året, noe som er ganske kjedelig da vennene mine blir 18 tidlig og kan gå på byn og jeg ikke kan være med..
      Har vert der noen ganger før da det var lov for mindreåringer å komme inn, men føler det ikke er sånn mer?

    3. ååå ser at du leser “Tusen strålende soler” av Khaled Hosseini. Fantastisk bok, sikkert ein av dei finaste bøkene eg veit om. Viss du like den så anbefale eg å lese dei to andre bøkene han har skreve, “Drageløperen” og “Og fjellene ga gjenlyd”.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg