Femstjerners middag

I går benyttet jeg det faktum at jeg har huset for meg selv enda en uke, til å arrangere en femstjerners middag hos meg med et par venner. En middag hvor Matias fikk være vår personlige kokk, og alle hadde med seg rødvin, godt humør og god musikksmak. Jeg stelte rett og slett i stand min type fest. Gud, nå er vi blitt så gammel at vi inviterer til middagsbesøk med rødvin istedenfor Vikingfjord og chips. Jeg har tenkt en stund at jeg har litt blandede følelser ovenfor dette voksenopplegget, men akkurat på det sosiale området er det helt fantastisk. Morsomt å se tilbake på ville ungdomsdager, men det gjør meg enda lykkeligere å kose meg med nære venner, gode samtaler og mye latter i en sofakrok. Tenker ofte at russetiden skulle vært for tre år siden, for jeg er seriøst ikke halvparten så giret som majoriteten? Menmen, kan jo bli noen morsomme opplevelser ut av det og I guess. Gleder meg egentlig mest til å svarteliste og plage yngre.

Halv tre i natt endte vi opp med å danse sving. Caroline lærte oss noen steg, og vipps, snurret vi rundt på gulvet til 50-tallsmusikk og soundtracket til Pulp Fiction. Det var da jeg fikk høre at jeg også hadde klart å stelle i stand andres type fest, noe som gjorde meg evig takknemlig for selskapet jeg omringer meg selv med disse dager.


Her vi nyter vår eksepsjonelt ekstraordinære musikksmak sammen


Her er alle dritsøt untatt Petter i bakgrunnen som alltid skal ødelegge bildene, haha. Dette er lite i forhold til det han pleier å finne på.


Min uendelig nydelige Caroline

Et litt mer uforståelig, men likevel greit fenomen, er at det er midt i kaldeste februar og jeg har brun og sunn hud? Jeg lever på karbohydrater og drit mens pappa er borte, så det gir egentlig ikke mening. Men på bildene har jeg ikke noe sminke på, rett og slett fordi jeg ofte føler meg finere uten for tiden. 20-30min med sol i uken og bio-oil gjør faktisk susen. Har fått sansen for en naturlig og avslappet look generelt.

Så det var vår fredagskveld! I dag blir det andre boller, for å si det mildt. Fordi pappa er vekke, er jeg nødt å steppe inn for han på jobben og stå i luken på Downstairs i kveld. Ta inngangspenger og stemple festglad ungdom. Noe mer humørdrepende kan jeg faktisk ikke forestille meg på en lørdagskveld. Skikkelig py. Jeg har jo egentlig sluttet, men stepper inn av og til når det trengs. Litt ekstra penger da, så det får vel gå. Jeg kan nesten garantere dere at dere får en finere kveld enn meg, så kos dere masse og ta vare på hverandre, så snakkes vi i morgen, skatter <3

8 kommentarer
    1. Så hyggelig 🙂 Men er vel mer voksent å drikke Vikingfjord – man må tross alt være 20 for å kjøpe det! 😉 Enig i at rødvin er tingen, aldri hatt den “cider-perioden” egentlig, vin er jo så mye bedre! Så ut som maten dere lagde var også veldig god!

    2. Anonym: Takk! Vikingfjord finnes med 20-ish prosent for 18-åringer også. Var i hvert fall den jeg mente 🙂 Ja, maten var skikkelig god, og vinen også!

    3. Hvor mange ganger om dagen bruker du Bio Oil? Hørt at man skal bruke det 2-3 ganger om dagen, men det er vell litt upraktisk..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg