Glossybox februar 2017 // The Marble Box

Se så fin månedens glossybox er! Den står for øyeblikket som pynt på sminkebordet mitt, og tar seg meget bra ut. Innholdet var også spennende, og jeg er allerede gang med å bruke produktene. Jeg ble veldig glad i cleanser-kosten! Huden min er vanligvis knusktørr, spesielt om vinteren. Så det er veldig deilig å rense med den, få bort litt døde hudceller før jeg smører ansiktet inn med en god olje. Den ble uten tvil min favoritt denne gangen. Her kan dere se hvordan februars julegave fra Glossybox ser ut. Om dere er interessert i samme abbonement som jeg har, finner dere nettsiden deres her. Der finner dere også informasjon om hvert av produktene i dette innlegget.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg