You say I wear to much black, but all I hear is I look great

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset


Bukse HER

Hei, og god søndagsmorgen til dere! Dette er et par bilder fra et lite jentevors hos meg i går. Søsteren min feiret bursdagen sin, og da vi alle var kledd i svart og klar, hadde vi, som jenter har, en aldri så liten shoot før vi dro. Kvelden var veldig fin og det var så klart deilig å se søster og fetter og gamle veninner av Rebecca, søsteren min som jeg husker var på besøk da hun bodde hjemme og jeg var liten. I tillegg var det koselig å preike med klassekameratene hennes, som alle tar realfag. Jeg er jo egentlig vant til å være rundt mennesker som liker filosoferende snakkefag, men jeg har jo faktisk en brennende kjærlighet for naturfag og astronomi også, så vi hadde visst en del mer til felles enn jeg forventet. Veldig gøy å få utløp for tanker om ting jeg ikke får snakket om så ofte, ya feel?

Det ble ikke en så altfor sen kveld i går, for i dag var jeg nemlig oppe tidlig for å kjøre pappa til flyplassen. Han blir borte i 14 dager, noe som vil si at jeg har hus og bil for meg selv i to uker. Klager ikke for å si det mildt. Dette blir helt fantastisk. Skal øve meg på å være voksen nå tenker jeg, hihi. Ønsk meg lykke til. Snart bærer det avsted til trening med Veroinca etterfulgt av en liten spa-søndag med Birgitte. Håper dere har en deilig dag. Vi snakkes til uken!

7 kommentarer
    1. ossen størrelse har du i buksa, og hvordan er den i størrelsen? har den du har fra only som du har i innlegget “black summer” og elsker den, men trenger en ny. Hvordan er denne i forhold til den andre?

    2. Hei!
      Leste tidligere på bloggen din at du brukte mandelolje som fuktighetskrem, kan du legge ut bilde av hvilken? Eller si hva den heter?
      Super blogg:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg