Antrekk // Boyish

Tusen takk for fine og søte kommentarer på forrige innlegg. Ble varm av å lese dem. Virkelig. 

Nå er det langhelg!!! Og denne helgen har jeg en del planer å frem til. I morgenkveld skal jeg på en konsert jeg har gledet meg til så altfor mye de siste månedene. Er få som vet hvem artisten er, men jeg har elsket han siden han slapp sin første singel i 2012. Jeg har delt favorittsangen min av han, Susie på bloggen et par ganger. Han heter i hvertfall Mikhael Paskalev og han skal ha konsert her i Bergen på Garage i morgen. Jeg har seriøst hatt en legit drøm hvor jeg var på konsert med han for flere år siden, så dreams do come true, people, hahah. Jeg skal dra alene, og det blir helt fantastisk. Det er egentlig 20-års aldersgrense, men onkelen min jobber der og fikset meg inn, så jeg kunne faktisk ikke vært heldigere. Og på lørdag skal storesøsteren min feire bursdag, og det blir stort fest hvor jeg kan ta med meg noen veninner. Så da skal Marthe, Thea og jeg mingle litt med 20+ studenter lørdagskveld. Tror ikke akkurat det blir feil 🙂

Dette er meg i dag. Hvis dere syns jeg ser ut som en guttunge, er det nok en kombinasjon av buksene,(som er ny og jeg elsker) capsen og at jeg ikke har hudsminke. Men jeg har en god hudperiode atm, så jeg vil la den puste litt slik at den blir enda finere, ya feel?


Topp // Monki
Bukse // Mango
Caps // H&M
Sko // HER (lignende)

4 kommentarer
    1. Åh, du aner ikke hvor stor misunnelsen er nå her jeg sitter! Mikhael Paskalev er heelt fantastisk, og hadde det ikke vært for 20-årsgrensen, hadde vi møttes der imorgen! haha – kos deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg