Nye volumvipper

/ sponset

Etter flere måneder med luftepause for vippene mine, tok jeg meg omsider turen innom Maylinn for nytt sett. Jeg valgte volumvipper på 12mm, og er egentlig utrolig fornøyd med denne lengden. Jeg har hatt et par millimeter mer før og da syns jeg de blir litt for lange på meg. Men dette er helt perfekt. Storfornøyd som alltid, og anbefaler så klart Maylinn på det varmeste. Slik ble resultatet denne gangen!

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Dere finner Maylinn sin facebook side HER, hvor dere kan kontakte henne om det skulle være noe dere lurer på 🙂 Nå tar hun også negler og øyenbryn! 

6 kommentarer
    1. Hei Leandra,
      Har bare er lite spørsmål. Du virker veldig opplyst og intelligent, hvor leser du alt “stoffet” ditt? Hvor får du all kunnskapen fra? Er det en side du leser fast, noen spesielle sider på Facebook, instagram, snapchat o.l? Ikke at alle tankene dine er derfra såklart, men bare om du har et sted hvor du er regelmessig inne og finner kunnskap og tankevekker/inspirasjon.
      Mvh en som vil filosofere mer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg