Endelig en fin vinterjakke

/ Adlink

Jeg er kanskje Skandinavias dårligste person til å kle på seg. Noe som mest sansynlig er grunnen til at jeg alltid er litt småsyk. Det, pluss at jeg aldri klarer å fullføre en antibiotkakur… Jeg må bli flinkere å ta vare på meg selv når jeg tenker meg om. Men det var ikke helsen min vi skulle snakke om i dag! Jeg er en skikkelig skinnjakke-elsker, og bruker skinnjakken min året rundt uansett om det er snøstorm eller regner trollkjerringer. Jeg angrer like mye hver gang. For jeg er nemlig en real frysepinne. Så det går jo ikke akkurat hånd i hånd med skinnjakker i -10 og vind. Men nå har jeg faktisk endelig gått til anskaffelse av en jakke som er VARM og fin. Har blitt fullstendig forelsket i den nye, svarte Urban-boblejakken min fra Junkyard. Den kan brukes med skjerf, veske og fin bukse, eller bare chilleklær. Liker at den er så allsidig, og at jeg kan slenge den over hva som helst. Dress it up or dress it down. Men mest av alt syns jeg det er ufattelig behagelig hvor varm den holder meg. Jeg er ikke vandt til sånt jeg. Bare se hvor godt jeg har det i den.


Jakken finner dere HER.

13 kommentarer

Siste innlegg