Vinterønsker fra Junkyard

// adlinks

Heisann, dere! Da har jeg browset gjennom min elskede Junkyard en god stund og funnet et par favorittprodukter jeg tenkte å dele med dere. Jeg føler vinteren såvidt har startet og at vi har mange kalde måneder fremfor oss. Da vil jeg helst kunne pakke meg inn i en haug med plagg på en estetisk måte. Junkyard er lett min go-to butikk for klær til alle årstider egentlig. De har alltid hva jeg leter etter, pluss litt til. Jeg linker dere tre av favorittplaggene mine innenfor kategoriene jakker, gensre, bukser og sko. Håper dere er finner noe dere liker. 


1. HER // 2. HER  // 3. HER
(Jakke nr. 2 er på supertilbud!!! Pluss at Only har sinnsykt mange andre fete jakker som også er på tilbud.)



1. HER // 2. HER // 3. HER



1. HER // 2. HER // 3. HER
(Bukse nr. 3 har jeg fra før av, men den begynner å falme litt i fargen. Det er seriøst verdens mest perfekte svarte bukse som jeg anbefaler til alle)


1. HER // 2. HER // 3. HER

Noe som falt i smak?

 

7 kommentarer
    1. Hei! Lurte bare på hvor mye du måtte betale for Balto? Koster det mye å ha han når det kommer til mat, kattesand og annet stell? Er student og vurderer selv å investere i en Ragdoll for de virker helt fantastiske.

    2. Digget Cheap Monday – genseren. Man kan liksom slenge hvilken som helst jakke over – kort eller lang – og det funker! 😉
      Mye fint, altså 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg