10 sanger fra min vinterspilleliste

Dere vet de muntre, lyse, lystige sangene som minner dere om sommer og ferie? Dette blir et par sanger som har motsatt stemning. Perfekt til vinter. Jeg tror faktisk slike sanger er de beste. Noen av disse er faktisk mine all-time favoritter og jeg føler jeg deler en hemmelig og personlig skatt med dere nå. Håper dere liker dem. Kanskje dere lager en liten liste ut av dem og gir dem en sjanse. Noen av de beste sangene i verden må faktisk vokse litt på deg. De er ikke like simpel og lett-å-like som listepop, (som jeg for øvrig aldri hører på) og slike man blir lei med en gang. Favorittsangene mine er favorittsangene mine for alltid på en måte. Jeg har ganske mange da vel og merke, her er ti stykker som jeg elsker og hører mye på for tiden.

Processed with VSCO with f1 preset

The Shins // The Rifle’s Spiral

Mother Mother // Dread In My Heart

Elliot Smith – Between the bars

Dusty Springfield – The Windmills of Your Mind

Etta James – How Big A Fool

Eagles – Hotel California

Amy Whinehouse – You Know I’m no Good

Duffy – Warwick Avenue

Elvis Presley – Heartbreak Hotel

Urge Overkill – Girl, You’ll be a Woman Soon

5 kommentarer
    1. Fine sanger men neil young sin versjon av girl you’ll be a woman soon er mye finere<33

    2. Kan du skrive et innlegg om Sør Amerika? Og dine tanker om det. Holder på med en skole oppgave og trenger innspirasjon. Du skriver så bra.

    3. Eller kan du kanskje fortelle oss hvordan du setter i gang med skoleoppgaver og gi noen tips?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg