Ukens spørsmål #84

Når du tok et fag som privatist måtte du opp i både muntlig og skriftlig eksamen i faget?
– Jeg måtte bare opp i skriftlig, men jeg vet noen fag bare gikk opp i muntlig også.

Hei! Lurte bare på hvor mye du måtte betale for Balto? Koster det mye å ha han når det kommer til mat, kattesand og annet stell? Er student og vurderer selv å investere i en ragdoll for de virker helt fantastiske.
– Heisann! Balto kostet 8000kr men jeg vet også at de kan koste et par tusen mer. Balto var en bursdagsgave fra pappa, (den beste noensinne) så det er han som tar seg av alle utgiftene for Balto. Jeg er bare etterlatt med stell og kos <3 De er virkelig helt fantastiske, morsomme og vakre. 

Hvor leser du horoskopet ditt? Er det en nettside eller i magasiner?
Jeg leser aldri horoskopet mitt.

Hvilken størrelse har du i de svarte buksene?
– Jeg har min i S. Den har ikke såå mye stretch, og er kanskje en smule stram, men det går fint. Men det er kanskje den beste svarte buksen jeg har hatt. Dere finner den her.

Jeg lurer på hvilket kamera du bruker når du tar bilder og hvor du redigerer dem?
– Jeg bruker Canon EOS 600D, med linsen 50mm 1.4 og jeg redigerer dem ikke noe særlig mer enn å justere litt lys og farger i iPhoto. 

Jeg lurte bare på om du tjener penger på bloggen?​
– Blogg.no betaler meg ikke, men jeg får betalt av sponsorer innimellom. 

Hvor er bikinien din fra?
– Den er fra Triangl.com
Processed with VSCO with f1 preset

Hvor er den røde bluselignende greia fra? Samme som du har på deg i headeren? Har lurt såå lenge.
– Den er fra Mango, og jaa, den er veldig fin!

Kan du kanskje fortelle oss hvordan du setter i gang med skoleoppgaver og gi noen tips?
– Det handler egentlig veldig mye om holdningen du har til skolearbeid. Det er liksom en standard allmenn oppfatning at skolearbeid er kjedelig. Jeg personlig syns i hvertfall over 2/3 av det vi lærer på skolen er interessant, og noe jeg hadde hatt lyst yil å sette meg inn i på fritiden uansett. Derfor setter jeg pris på at noen gir mater meg med kunnskap og oppgaver som jeg kan lære av. Jeg elsker skolen.

Hvor er øyenskygge palettet fra?​
Den heter Morphe 350, og jeg bestilte min fra Coverbrands.
Processed with VSCO with f1 preset

Jeg håper dere fikk svar på det dere lurte på. Bare å spørre om det er noe dere lurer på til neste gang!

Dere kan forresten like facebooksiden min her. Slik at dere får opp når jeg poster nye innlegg 🙂

10 kommentarer
    1. Så gode svar! Du er så utrolig flink<3
      Jeg lurte på om du er nødt til å være 18 for å ta tattovering på leading light?

    2. Unnskyld, må bare kommentere det, men det palettet der er ikke 35O. Ser mer ut som 35W

    3. Kunne du pliis fortsatt med ukens dokumentaranbefaling? Har merket at du ikke har gjort det på en stund, og jeg blir så glad hver gang du gjør det! <3 Klem

    4. Har lenge hatt lyst til å investere i en skikkelig god bukse som ikke utvider seg mye. Ser du bruker levis bukser så jeg lurte litt om du kunne skrive litt om kvaliteten på buksene 🙂

    5. Heisann, har et lite spørsmål. Hvordan er det å ha historie og filosofi, går vg2 nå og vurderer å velge det til neste år. Det er ikke slik historie som vi har nå sant, og hvilke andre fag har du valgt?

    6. Kor mange ganger pleier du å trene i løpet av en Uke? Og kan du kanskje lage treningsrutine video?

    7. Hei! Jeg lurer litt på hvordan du behandlet tatoveringene dine i etterkant (hvor ofte du vasket og smørte de, og hvilken såpe), og om du opplevde noe smerter i etterkant?

    8. Hei! Jeg har blitt veldig inspirert av bloggen din til å spise vegansk, og prøver nå dette ud. Men jeg sliter litt med å finne matretter til hvert måltid som ikke er alfor avansert og tar lang tid. kunne du kanskje laget et innleg hvor du skriver om når du spiser helt vegansk? Type dine favoritt retter, og et sånn “hva jeg spiser gjennom en uke” som du hadde før, bare nå med bare veganske retter. Det hadde hjulpet meg veldig!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg