How to: Naturlige krøller

Heihei! Denne fredagsaftenen tenkte jeg å vise dere hvordan jeg får til de krøllene jeg har brukt en del i det siste. Ja, det er ganske tilnærmet mitt naturlige hår, bare at krøllene blir ørlitegranne finere og mer definert med denne metoden. Du må nok ha litt fall eller krøller fra før for å oppnå et lignende resultat selv. Og det vil mest sansynlig ikke bli likt, men heller fremheve de bølgene/krøllene du selv har. Jeg har i hvertfall funnet en fin måte å behandle mine krøller på etter en dusj, slik at de er klar på 10minutter. Både tidssparende og utrolig mye bedre for håret enn om jeg skulle glattet det. Det skal sies at jeg trives utrolig mye bedre med stritt hår, men jeg har lyst til å lære meg å like mitt naturlige hår også hvis dere skjønner. Å hate sitt naturlige hår blir litt som å hate ansiktet sitt uten sminke tenker jeg? Og jeg vil jo elske hele meg. Med litt hjelp fra et par produkter og noen små triks, får jeg frem det beste i det naturlige håret mitt i hvert fall. Jeg håper den kan være til hjelp for noen!

Produkter brukt: 

Hårføner fra Remmington
Kevin Murphy – Hydrate me Wash (sjampo) og Hydrate me Rinse (balsam)
Shu Uemura – Kaze Wave Essentual Curl Texturising Foam
 

8 kommentarer
    1. Hvilken hårføner fra Remmington er det? Det fantes så mange forskjellige når jeg søkte det opp:)

    2. Har du noe erfaring med å bytte klokke på Daniel wellington sin egen hjemmeside? Fikk en klokke til jul, men var dessverre ikke den jeg ønsket meg. Mamma har prøvd å kontakte de, men har ikke fått noe svar. Vet du hvilken mailadresse vi skal sende til?

    3. Hei!
      Vi har fått i oppgave på skolen i rle-faget (Vg3) å skrive en filosofisk oppgave. Oppgaven skal inneholde en presentasjon og muligens en sammenligning av to filosofer, en fra antikken og en fra nyere tid. Vet du er veldig engasjert i filosofi og slike ting, derfor lurte jeg på om du hadde noen anbefalinger om hvilke jeg kan velge. Vet dette er veldig individuelt om hva man liker osv, men er ganske så nøytral til filosofi-delen, så lurte derfor bare på om du hadde noen tips til hva som kan være greiest å sette seg inn i?:-)

    4. Hei! Når du tok et fag som privatist måtte du opp i både muntlig og skriftlig eksamen i faget?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg