Mine nyttårsfortsett fra i fjor – klarte jeg det?

Begynnne å lese bøker igjen
Hehe, okei, jeg har lest to bøker i år… Den første var 100-åringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant (veldig tidig og smart) og den andre var 1984 av George Orwell (en klassiker som har boret seg fast i sjelen min) Det kan vel ikke helt kalles “å begynne å lese bøker igjen,” men 1984 ga meg virkelig lyst til å lese mer, så nå har jeg begynt på Mengele Zoo. Jeg har mange bøker på listen jeg vil begynne på etter jeg er ferdig med særemne i slutten av januar 2017.

Stresse mindre med skole
Hell yes. Denne har jeg virkelig klart. I hvertfall dette siste halvåret. Jeg har ikke stresset så lite med skole siden barneskolen. Det går virkelig kjempebra, og det er skikkelig deilig å slippe å gå rundt å stresse og bekymre seg for skole hele tiden som mange gjør. 

Få fint hår
Håret mitt har vært litt all over dette året. Jeg har hatt naturlig farge både med og uten extensions, og mørkere farge, også med og uten extensions. Det har alt i alt vært et mye bedre hår-år enn i fjor, myye takket være frisøren min, Stine på Bjuti Hårstudio!
Processed with VSCOcam with f2 preset

Lage videoer
Ikke så altfor gale her heller. Har laget en del videoer i år faktisk, men ikke så veldig regelmessig. Fortsatt en del forbedringspotensiale.

Få en katt
Jaaa! Jeg trodde dette var den mest urealistiske, men den gang ei! Jeg fikk nydelige lille Balto til 18-årsdagen min <3

Syns alt i alt det har gått fint med nyttårsfortsettene jeg! De var realistiske, men samtidig noe jeg hadde veldig lyst til. I morgen kommer et innlegg med nyttårsfortsettene for 2017. Da vil jeg sette enda litt vanskeligere krav. 2017 kommer til å bli et spesielt år, og jeg vil jobbe hardt. 

Har dere oppnådd noen mål i år?

2 kommentarer
    1. Anbefaler Rettstridig forføyning av Lena Anderson. Beste boken jeg har lest på leeeenge!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg