2016 recap – del 2/3


Kjenner jeg gleder meg til mai. En fin mai måned, med sol, er faktisk kanskje den fineste tiden i året. 


Jeg satt på enda en pakke med extensions hos Bjuti Hårstudio og fikk skikkelig volumiøst hår, og Stine lagde vakre krøller på meg.


Spiste 17. mai frokost med den fine gjengen min og hadde en nydelig 17. mai videre i byn med venner og familie.


Også kommer faktisk årets høydepunkt. Jeg fikk babypusen min, Balto. Jeg trodde aldri at jeg kom til å bli så ufattelig glad i en katt, for jeg er egentlig ikke noe særlig kattemenneske. Men det forandret denne lille klumpen ganske så raskt. Jeg syns han blir vakrere og vakrere for hver dag og jeg må kontrollere meg selv skikkelig for å ikke skvise han for hardt når jeg klemmer han. Mjauete, klumsete og grinete liten diva som innerst inne elsker kos og oppmerksomhet<3


Jeg hadde tapaskveld hjemme hos meg med noen gode veninner, før vi dro ut på byn. En veldig vellykket kveld, hvor alle tok med seg en tapasrett hver. Kanskje det lureste jeg har gjort i år, og tenker å gjøre det til en tradisjon?? Det hadde vært nydelig.


Jeg dro til England med Caroline! Vi bodde hos søsteren hennes en uke og hadde det utrolig fint. Vi gikk rundt i gamle byer, shoppet og spiste på koselige steder. Savner det!


Marthe, Caroline, Camilla og jeg dro på hyttetur! Vi fikk låne hytten til bestemor, og dette er kanskje også et av de bedre valgene jeg har gjort i år. Vi var faktisk skikkelig oppfinnsom og gjorde alle slags mulige hytteting. Vi gikk på lang tur for å handle på butikken, hadde massasjekveld, nakenbadet, fisket, så på film, spilte spill og lo masse. Dette burde også bli tradisjon!


Spania! Åå deilige varme Spania, også denne gangen med Caroline + Aaron, pappa, begge søstrene mine og masse venner av pappa med barn i alle aldre. Også en utrolig fin tur med myye avslapping, vin, mat, strand, Pokémon Go og latter.

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Birgitte feiret bursdagen sin hos Camilla, og vi hadde en kjempefin og solfylt sommerfest før skolen begynte igjen.

Jeg lagde en liten lookbook video, noe som faktisk var veldig gøy. Vurderer å gjøre det igjen!

Processed with VSCO with b2 preset
Jeg var på kygokonsert, og typ alle jeg kjenner var der. Veldig god stemning både på konserten og vorset, og hos Solfrid etterpå med nattmat. 

Processed with VSCO with k2 preset
 

6 kommentarer

Siste innlegg