2016 recap – del 1/3

Jeg tror jeg har smågledet meg i hele år til å lage disse innleggene. Nå tenkte jeg å ha en oppsummering av året mitt, inndelt i tre deler. Dette er en fantastisk måte å se tilbake på, og huske hva du har gjort på de siste 365 dagene. (eller 366 blir det vel i år) Er også litt smånervøs. Har jeg faktisk gjort noe spennende i år? Som jeg har delt med bloggen i hvertfall? Let´s see. Vi begynner med januar.



Nyttårsaften startet med et fantastisk smell. Uten tvil den beste nyttårsaften i mitt liv. Utrolig mange gode venner samlet på ett sted, utrolig god stemning og champagne i håret. Jeg og Caroline hadde ikke såå høye forventninger da vi satt og sippet vin hjemme hos henne tidligere på kvelden, men da vi ankom festen, dukket det bare opp flere og flere gode venner og det ble en ekstremt vellykket kveld!


Jeg gjorde en liten transformation og fikk skinnende og mørkt hår på Bjuti Hårstudio!


Dette har jo vært 98-ernes år, og 18-årsdagene kom på rekke og rad. Dette var den første 18-årsdagen jeg var i, hos Lottelise, og det var maskeradeball!

Så var det min tur til å bli 18! Bursdagen min falt på en fredag, så det ble først vors hos meg før vi dro på Downstairs som min far (som driver det) hadde stengt av til oss, slik at de som også var under 18 kunne få bli med. Veldig, veldig gøy kveld med mine aller beste venner.

Jarl Andersen og jeg bestemte oss for å lage noen videoer sammen. Vi hadde møttes et par ganger før på noen fester, og hadde egentlig planer om å lage video sammen i lang tid. I februar fikk vi til både en “Would you rather” på hans kanal, og en “Jelly Bean Challange” på min. Veldig koselig og morsom gutt. Grattis med 100k subs! <3



Sjekker ut bylivet med et par kompiser som også ble tidlig 18.


Pappapusen min ble 50 år!


Jeg tok min første tatovering! Ἓν οἶδα ὅτι οὐδὲν οἶδα. All I know is that I know nothing – Sokrates. En filosofisk og nydelig sitat som treffer meg i hjertet og fascinerer og ydmykgjør meg. Den konkluderer virkelig alle tanker og samtaler man kan ha om erkjennelsesfilosofi syns jeg. Veldig glad i den.
 

Det ble vinterferie og jeg dro for å bo hos mormor i Spania en uke med Rebecca. Deilige og late dager i La Rabita.



Jeg fikk extensions for første gang hos Bjuti Hårstudio!


Ingen flere bemerkelsesverdige hendelser utenom at været var veldig fint, så koselige sommerdager og sommerfester begynte tidlig.

Det var 2016s fire første måneder. De fire neste er jo de vakreste månedene i Norge, så jeg gleder meg til å sette sammen den til dere. Håper dere likte innlegget. Er det noen som har fulgt med på bloggen fra tidlig i år og husker noe av dette?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg