Nesten jul

Okei nå… Føler jeg faktisk at det er juleferie. Jeg ble ferdig med en fremføring i dag etter en lang uke hvor jeg har hatt lite tid til overs. Men nå er det bare to skoledager igjen neste uke, som sikkert blir useriøse og full av julestemning, så jeg sier meg fornøyd. Jeg tenkte egentlig bare å svippe innom og ønske alle en god helg. Nå bærer det snart avsted til polet, så blir det forhåpentligvis starten på en koselig helg. I morgen skal jeg faktisk jobbe på siste gang på Downstairs, så slutter jeg. Noe som skal bli ekstremt godt. Jobben var rett og slett ikke noe for meg. Jeg er egentlig et A-menneske, så å legge seg halv fire hver lørdag etter å ha stått i timesvis rett opp og ned bak et kasseapparat. Ikke særlig gøy hver lørdagskveld. Så det blir veldig deilig å slutte etter i morgen. Snart jul <3 Wihu.


Hettegenser HER (sponset)

4 kommentarer
    1. Har eit tilfeldig spørsmål og to: Kva synest du om nynorsk som skriftspråk, og burde me ha to eller klare oss med eitt?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg