Glad selvom

I dag er jeg i topp-humør, og ikke engang det faktum at regner, jeg har bihulebetennelse, og mobilen min knuste i dag, (heheh ja det skjedde) skal få ødelegge det. I dag var nemlig muntlig prøveeksamen i historie og filosofi, eller hifi, som vi kaller det. Temaet var fellesskap, produksjon og forbruk, og masse økonomiske teorier. Økonomi er noe jeg aldri har likt, eller forstått meg på. Det er en grunn til at jeg valgte å ta markedsføring som privatist i stedenfor å fortsette med økonomistyring… Men vet du hva, jeg presterte å få toppkarakter! 6… meg… i økonomiske teorier. Trodde ikke helt på det når læreren sa det, og jeg er fortsatt i litt sjokk? Første sekseren min i år også <3<3  Jeg er faktisk utrolig stolt av innsatsen min, og Thea sin, som også fikk 6! Vi jobbet super hardt i hele går, leste hele mandag og klarte å komme oss til topps i dag. Det måtte jeg bare få dele, hihi.

Nå om en liten time drar jeg inn til byn, for jeg skal nemlig på quizkveld på verftet. Jeg har noen venner som jobber der, og vi + Thea og Karoline har dannet oss et lite quizlag. De som kjenner meg, vet at det er lite i denne verden som engasjerer meg mer enn en god quiz. Helst uten sportsspørsmål. Da er jeg fornøyd. 

Dette er meg i kveld. Helt svart. Og elsker det.


Genser // Romwe (sponset)
Favorittbuksen min fra Cheap Monday // Junkyard
Klokke // Daniel Wellington

1 kommentar
    1. Kan du si noe om nesepiercingen din? Hvordan ble det “utført” og hvor mange mm tykk er ringen din? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg